Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 37
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA RASTI PODJETJA IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Tatjana Peternelj, 2017

Opis: V diplomskem delu sem obravnavala še dokaj mlado mikro podjetje JAVE, d. o. o. Dejavnost podjetja se mi zdi tržno izredno zanimiva. Da je tej v panogi še dovolj prostora, dokazuje tudi hitro rastoča konkurenca. Všeč mi je tudi ideja podjetja, da želi slovenske tradicionalne izdelke ponuditi na nekoliko drugačen oblikovni način. proizvodnje čokolade in raznih izdelkov iz nje – izbrano podjetje ponuja tudi druge izdelke z različnih slovenskih pokrajin. Vsi izdelki so izdelani izključno v Sloveniji, tržijo pa jih pod zaščiteno blagovno znamko »Okusi Slovenije«. Zaradi povečanja naročil, prodajnega asortimana in širjenja podjetja na nove trge je povečan tudi obseg dela, ki je težko obvladljiv. Z namenom povečanja učinkovitosti, večjega zadovoljstva kupcev in ohranjanja konkurenčnega položaja je potrebna reorganizacija dela. Z zaposlitvijo dodatne osebe bi se povečala učinkovitost, kupci bi bili hitreje postreženi, povečal bi se tudi obseg proizvodnje in prodaje. Pred lastnikoma je torej odločitev o organizaciji operative, še pomembnejša pa je izbira poti za nadaljnjo rast. V delu sem na začetku podrobneje analizirala panogo, v njej delujoča in konkurenčna podjetja ter kupce. Naredila sem primerjavo nekaj najpomembnejših konkurentov obravnavanega podjetja, ki sem jih izbrala po lastni izbiri, in prišla do ugotovitve, da se število podjetij, ki se ukvarjajo s to dejavnostjo, vsako leto povečuje. Podjetja s to dejavnostjo večinoma preživijo, v njej ostajajo in povečujejo rast. Posledično je konkurenca vsako leto resnejša in močnejša. S pomočjo SWOT analize sem za obravnavano podjetje predstavila ugotovljene slabosti in nevarnosti, ki prežijo nanj, ter tudi prednosti in priložnosti. S podrobno finančno analizo dosedanjega poslovanja sem prek kazalnikov dokazala, da podjetje uspešno posluje, izračunala dosedanjo rast podjetja in na podlagi tega pripravila finančno projekcijo kot načrt za naslednja tri leta. Na podlagi raziskovanj sem napisala predloge za nadaljnjo rast podjetja, saj lahko s pravilno izbiro strategije rasti tudi malo družinsko podjetje hitro preide v rast. Podjetje lahko z zaposlitvijo dodatnega zaposlenega v visoki sezoni relativno hitro pride do možnosti za nadaljnjo generično rast. Več priložnosti pa vidim predvsem v diverzifikaciji. Podjetju predlagam, da na domačem trgu nadaljuje z vsakoletnim uvajanjem novih izdelkov, na tujem trgu pa prav tako gotovo obstaja veliko odprtih možnosti, ki bi jih bilo treba predhodno preučiti s temeljito opravljeno analizo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mikro podjetje, strategija, izbira poti za nadaljnjo rast, analiza konkurence, diverzifikacija
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3160; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

2.
ŠIRITEV PODJETJA NANO INŽENIRING D.O.O. NA HRVAŠKI TRG
Urban Zadel, 2017

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje NANO inženiring d.o.o. ter njegova širitev na hrvaški trg. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2015 med študijem ustanoviteljev na GEA College – Fakulteti za podjetništvo. V nekaj več kot dveh letih poslovanja je prodaja podjetja na slovenskem trgu konstantno rasla, zdaj pa bo podjetje svoje poslovanje razširilo še na hrvaški trg. Obravnavano podjetje se po SKD uvršča med G46.180 Specializirano posredništvo pri prodaji drugih določenih izdelkov. Glavna dejavnost podjetja je prodaja izdelkov blagovne znamke NANOPROTECH, kamor se uvrščajo izdelki za zaščito kovin proti koroziji, električni tekoči izolatorji ter mazivna sredstva. Izdelava s pomočjo nanotehnologije jim omogoča najvišjo stopnjo kvalitete. Široka paleta izdelkov je namenjena različnim kupcem, ki so natančno opisani v diplomskem delu. Prednosti podjetja so najvišja kakovost izdelkov, fleksibilnost ter hitra odzivnost. Za svoje kupce izvajamo tudi strokovno svetovanje o izbiri ter uporabi izdelkov. Trenutno izdelke NANOPROTECH prodajamo na več kot 250 različnih prodajnih mestih v Sloveniji, v drugi polovici leta 2017 pa bomo svoje poslovanje širili tudi na hrvaški trg, kar je podrobno opisano v diplomskem delu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nanotehnologija, antikorozivna zaščita, rast podjetja, diverzifikacija, Hrvaški trg
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3460; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)