Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kratkoročni kapitalizem
Miran Belej, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: potrošnja, potrošništvo, človekove potrebe, zadovoljevanje potreb, manipulacija
Published: 29.11.2017; Views: 2753; Downloads: 186
.pdf Fulltext (765,23 KB)

2.
Računalniško vodeno mikrokovanje po standardu SAE AM2432
Matej Miklavčič, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: mikrokovanje, procesna kontrola, robotska manipulacija, zajem podatkov, regulacije
Published: 15.05.2019; Views: 2369; Downloads: 133
.pdf Fulltext (7,54 MB)

3.
Oblikovanje koncepta znanja v kontekstu pravne, politične in gospodarske ureditve družbe
Miran Belej, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: znanje, gospodarstvo, družba znanja, oblast, manipulacija
Published: 18.12.2020; Views: 1241; Downloads: 109
.pdf Fulltext (993,44 KB)

4.
Družbena omrežja in svet alternativnih resnic
Larisa Krajnik, 2024

Abstract: Diplomska naloga temelji na, po oceni mnogih, zelo aktualni temi, in sicer temi družbenih omrežij in z njimi povezanimi prirejenimi resnicami. Dandanes ima skoraj vsak posameznik odprt uporabniški račun na vsaj eni od mnogih družbenih aplikacij, ki so namenjene združevanju ljudi na daljavo, deljenju raznih vsebin in informacij, zabavi itd. Te pa imajo tudi svojo temno plat, ki na osebo včasih močno vpliva, če se ji prepusti brez kritičnega premisleka. V aplikacijah svoja življenja namreč zelo hitro in enostavno prilagodimo določenim standardom in pričakovanjem s pomočjo filtrov, manipulacijo svetlobe in informacij. Posledice so za posameznika lahko vse prej kot zanemarljive. Do končnih ugotovitev smo prišli s pregledovanjem strokovne literature in empiričnim raziskovanjem, ki smo ga izvedli v obliki socialnega eksperimenta, ankete in intervjuja. Pri prvih dveh metodah so v raziskavi sodelovali uporabniki družbenih omrežij Facebook in Instragram, torej predvsem mlajša generacija med 15. in 25. letom, intervju pa smo opravili s srednješolsko strokovno delavko. Rezultati so pokazali pričakovano in sicer, da nekdo z minimalnim trudom lahko ljudi prepriča, da je laž pravzaprav resnica, če le ve kje je meja. V primeru, da z nečem zapretirava ga znanci, kaj hitro razkrinkajo. Tekom raziskovanja pa smo prišli tudi do spodbudne ugotovitve in sicer, da so mlajše generacije vse bolje seznanjene s težavami, povezanimi s prekomerno uporabo družbenih omrežjih in se pred njihovim nastankom že znajo do neke mere zaščititi, v primeru pojava težav pa si tudi ustrezno pomagati.
Found in: ključnih besedah
Keywords: družbena omrežja, mladostniki, manipulacija, izkrivljanje resnice, težave
Published: 09.05.2024; Views: 76; Downloads: 4
.pdf Fulltext (2,51 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top