Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen organizacijskega komuniciranja na analizi primera upravne enote Ljutomer
Romana Ivanuša, 2018

Opis: Vsaka organizacija je ustanovljena z določenim poslanstvom in usmerjena v doseganje določenih ciljev. Upravna enota Ljutomer(v nadaljevanju UE Ljutomer)je organ državne uprave, katere poslanstvo je izvajanje upravnih nalog za državljane, njen cilj pa so pravilne in zakonite upravne storitve.Za dosego svojih ciljev je vzpostavila sistem notranjega komuniciranja, s pomočjo katerega obvladuje notranjo komunikacijo v smislu prenosa različnih informacij, tako na vertikalni kot horizontalni ravni.Z zaposlenimi vodstvo komunicira na različne načine, bodisi preko elektronske pošte, osebno, preko oglasne deske, zbora delavcev in oddelčnih sestankov. Komunikacija med zaposlenimi poteka ob vsakodnevnem delu ter formalnih in neformalnih srečanjih, kjer izmenjujejo svoja mnenja, osebne izkušnje in ohranjajo dober medosebni odnos, ki je eden izmed pogojev za njihovo zadovoljstvo, kot tudi za izvedbo poslanstva in doseganje ciljev organizacije. Rezultati raziskave, ki je bila izvedena na UE Ljutomer so pokazali, da je vzpostavljen sistem komuniciranja v UE Ljutomer, tako na horizontalni,kot tudi vertikalni ravni dober. Zaposleni imajo dovolj znanja za opravljanje dodatnih nalog v primeru nadomeščanj sodelavcev ob njihovih napovedanih ali nenapovedanih odsotnostih, vendar pa že večkrat posodobljen in spremenjen sistem nadomeščanja ni ustrezen. Za reševanje problema napovedanih in nenapovedanih odsotnosti je UE Ljutomer že leta 2002 vzpostavila poseben sistem "matrike menjav" kot vnaprej dogovorjen način izvajanja upravnih nalog v primeru napovedanih ali nenapovedanih odsotnosti. V začetku uvedbe sistema"matrike menjav" je organizacija nadomeščanj potekala zelo dobro.Težave so se pojavile, ko se je število zaposlenih, ob enakem ali celo povečanem številu upravnih nalog, začelo zmanjševati.Zmanjševanje števila zaposlenih je bila posledica ukrepa vlade, s katerim je zaposlovanje v državni upravi omejeno,če ne celo ustavljeno. Zaposleni na UE Ljutomer morajo tako za doseganje ciljev organizacije opravljati več različnih upravnih nalog in imeti znanje za opravljanje vsaj dveh delovnih mest.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komuniciranje, matrika menjav, proces komuniciranja, organizacijsko komuniciranje
Objavljeno: 26.07.2018; Ogledov: 2745; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

2.
3.
4.
5.
Orodja internega komuniciranja
Tatjana Krajcer, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: interno komuniciranje, orodja internega komuniciranja, zaposleni, posredovanje informacij
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1359; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

6.
Pomen tržnega komuniciranja v malem podjetju
Miša Notersberg, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tržno komuniciranje, mala podjetja, splet trženjskih komunikacij, orodja tržnega komuniciranja
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1354; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (799,67 KB)

7.
8.
Asertivnost v vsakdanjem življenju
Anja Planina, 2015

Opis: Za vzpostavitev in vzdrževanje dobrih medosebnih odnosov je pomembna ustrezna komunikacija. Kateri tip komunikacije bomo izbrali, je odvisno od situacije in udeležencev v pogovoru. Z asertivno komunikacijo lahko brez problema vzpostavimo dobro komunikacijo. Če se želimo naučiti zavestno asertivno komunicirati, imamo na voljo tehnike asertivnosti, ki nam pripomorejo k učinkovitejši komunikaciji. Pri asertivni komunikaciji se znamo uveljaviti, stati za svojimi željami, potrebami in spoštovati sebe ter druge udeležence v pogovoru. Udeležencem v pogovoru ne škodujemo, temveč jih spoštujemo. Namen diplomske naloge je predstaviti komunikacijo v medosebnih odnosih in nato podrobneje asertivnost, ki je ključnega pomena za vzpostavitev in ohranjanje dobrih medosebnih odnosov. Cilj naloge je ugotoviti ali so ljudje seznanjeni s pojmom asertivnost, ali so moški ali ženske bolj asertivni ter kateri stil komuniciranja prevladuje pri obeh spolih. Za pridobitev rezultatov raziskave smo uporabili kvantitativno raziskovalno metodologijo. Uporabljen je bil vprašalnik avtorice Marie Joseph Chalvin iz knjige »Kako preprečiti konflikte«. Vprašalnik je bil sestavljen iz 60 trditev. Vsaka trditev je predstavljala primer enega od stilov komuniciranja (agresivno, pasivno, manipulativno in asertivno komuniciranje). Rezultati so pokazali, da 75,7 % anketirancev pozna pojem asertivnost. Razlike v asertivnosti med spoloma so minimalne. Asertivno komuniciranje prevladuje pri obeh spolih. Poleg asertivnega komuniciranja, pri moških prevladuje manipulativni stil, pri ženskah pa je bilo, na podlagi drugih raziskav, pričakovati, da bo prevladoval pasivni stil. Vendar pa se je v naši raziskavi izkazalo ravno nasprotno, prekrivata se agresivni in manipulativni stil komuniciranja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija, medosebni odnosi, stili komuniciranja, asertivnost, tehnike asertivnosti, diplomske naloge
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 1125; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

9.
Uspešno poslovno komuniciranje z uporabo asertivnega komuniciranja
Merima Bekrić, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: asertivnost, učinkovitost, konflikt, dejavniki komuniciranja, poslovno komuniciranje
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 712; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (825,04 KB)

10.
Interno komuniciranje na primarni in sekundarni ravni zdravstva
Mateja Zdolšek, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: interno komuniciranje, kanali komuniciranja, generacije, človeški kapital, komuniciranje
Objavljeno: 05.11.2021; Ogledov: 815; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (844,26 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh