Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ocena vodstvenih kompetenc slovenskih vodij
Boštjan Iztok Košak, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, vodstvene kompetence, vodstveni potencial, vodja, stili vodenja, metodologija DNLA
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2932; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

2.
3.
Načrt rasti podjetja Fraprot Slovenija, d. o. o.
Tilen Puš, 2018

Opis: Diplomsko delo se nanaša na analizo podjetja Fraport Slovenija, d. o. o., na podlagi katere so narejene projekcije in načrt rasti za podjetje. Sama zasnova je narejena na podlagi modela Allana Gibba (1991), ki uporablja moderna orodja strateške analize kot so: MOF analiza, RECoIL analiza, PEST analiza, SWOT analiza, TOWS matrika, BCG matrika, Porterjev model petih sil in Ansoffova matrika. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali ima podjetje potencial za rast in ga tudi prepoznati ob predpostavljeni hipotezi, da je podjetje sposobno rasti z diverzifikacijo poslovanja. Dejanski rezultati so v skladu s pričakovanji, saj je podjetje sposobno rasti s predlaganim projektom rasti. Izbrana strategija rasti z diverzifikacijo poslovanja, ki je načrtovana, bo imela največji učinek prav na finančno poslovanje podjetja, kjer ob optimistični napovedi pričakujemo 50 % rast prihodkov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potencial podjetja, analiza, MOF analiza, RECoIL analiza, načrtovanje rasti, strategija rasti, rast podjetja, diverzifikacija
Objavljeno: 10.07.2018; Ogledov: 4462; Prenosov: 877
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

4.
Analiza poslovanja in rast podjetja Hyla d.o.o.
Sara Brus, 2019

Opis: V diplomskem delu sta predstavitev in analiza slovenskega podjetja Hyla d. o. o. Že od samega začetka je zelo hitro rastoče podjetje. Njihov produkt so sistemi za čiščenje zraka in prostorov. V sistemih imajo patentno zaščiten vodni filter, ki deluje na osnovi edinstvene tehnične rešitve – centrifugalnega separatorja. Analiza podjetja v diplomskem delu vključuje strateške analize MOF, PEST, SWOT, RECoIL, Porterjev model petih sil in Ansoffovo matriko. Glavni cilj diplomskega dela je bil na podlagi računovodskih izkazov za obdobje od leta 2016 do 2018 proučiti in analizirati dosedanje poslovanje podjetja Hyla d. o. o. in ugotoviti, ali ima podjetje potencial za rast. Podjetje ima v prihodnosti velik potencial za nadaljnjo rast, saj imajo tehnološko napreden produkt.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rast podjetja, finančna analiza, potencial podjetja, strategija rasti, diverzifikacija
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 1815; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (2,42 MB)

5.
Tržni potencial sivke in njenih izdelkov
Nuša Kalan, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sivka, izdelki iz sivke, ankete, kupci, Festival sivke na Krasu, intervjuji, tržni potencial
Objavljeno: 20.03.2020; Ogledov: 1658; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

6.
Analiza rasti podjetja M Tom d. o. o.
Sara Jenčič, 2020

Opis: Diplomsko delo obravnava slovensko podjetje M TOM d. o. o., ki so ga leta 2011 na pogorišču propadlega mokronoškega pohištvenega velikana ustanovili nekdanji zaposleni. Skozi diplomsko delo je predstavljeno podjetje in njegovo poslovanje v zadnjih treh letih, ki je analizirano s pomočjo različnih analiz. Te so: - MOF analiza, pri kateri se analizira trenutni položaj v podjetju, - RECoIL analiza, ki je metoda za oceno potenciala podjetja in posledično njegove možnosti za nadaljnjo rast in razvoj. Za oceno potenciala rasti analiziranega podjetja so uporabljene še PEST analiza, SWOT analiza, TOWS matrika, BCG matrika ter s pomočjo Porterjevega modela petih silnic analiza konkurenčnosti panoge. Na koncu so vse ugotovitve zgoraj navedenih analiz povzete in na podlagi tega sta izbrana najbolj optimalna strategija in model rasti podjetja v prihodnosti. V analizi poslovanja so predstavljeni prihodki, stroški in poslovni rezultat podjetja v poslovnem obdobju od leta 2016 do 2018 (z oceno 2019), ki izkazujejo povprečno donosnost poslovanja. Donosnost kapitala v letu 2018 znaša 8 %, kar je za eno odstotno točko več kot leta 2017.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: načrtovanje rasti podjetja, delavski odkup, diverzifikacija, potencial podjetja, trajnostni razvoj, konfigurator, ekologija
Objavljeno: 18.06.2020; Ogledov: 1734; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

7.
Poslovni načrt za rast podjetja OECO CPS d. o. o.
Milan Šebalj, 2021

Opis: Diplomsko delo, ki opisuje pripravo poslovnega načrta za rast podjetja Oeco CPS d. o. o., je bilo napisano z namenom analize obstoječega modela poslovanja, prepoznavanja njegovih prednosti in slabosti ter oblikovanja načrtovane strategije rasti podjetja v prihodnje. Glede na to, da obravnavani izdelek rešuje problem varnega prevoza jeklenk v avtomobilu, je bilo preverjeno, v kolikšni meri je za varen prevoz plinskih jeklenk poskrbljeno v slovenskem prostoru. Poudarek je bil na ugotavljanju bistvenih razlik v primerjavi z morebitnimi drugimi izdelki na trgu. V sklopu praktičnega dela poslovnega načrta je bila izvedena raziskava s pomočjo anketnega vprašalnika. Anketirane so bile osebe, ki so na prodajnih točkah izvedle nakup plinskih jeklenk in jih nameravale z lastnim prevozom odpeljati domov. Izdelana je bila strateška (SWOT) analiza, s pomočjo katere so bile opredeljene prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti povezane z izdelkom oziroma poslovanjem podjetja. Izdelal se je marketinški načrt in preučile so se tržne strategije. Predstavljeni so bili možni scenariji rasti podjetja. Del poslovnega načrta sestavlja pregled finančnih projekcij in izračun finančnih kazalnikov, ki dajejo vpogled v finančno uspešnost poslovanja. Izdelan je bil tudi terminski načrt dejavnosti, ki bi lahko pripomogle k rasti obravnavanega podjetja. Cilj predstavitve obravnavane tematike v diplomskem delu je bil prikazati, na kakšen način bi moral podjetnik voditi podjetje v prihodnosti. Poslovni načrt omogoča vpogled v strategijo, s pomočjo katere podjetnik učinkoviteje razporeja finančna sredstva, se lažje osredotoči na ključne točke poslovanja in pravočasno pripravi na morebitne težave, ter v polnosti izkoristi različne priložnosti poslovanja. Rast je odvisna od podjetnika in njegovega interesa, v obravnavanem primeru pa je možna z uvedbo novih proizvodov in iskanjem novih trgov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, podjetje, potencial, finančne projekcije, analiza SWOT
Objavljeno: 07.07.2021; Ogledov: 938; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

8.
Oplojenost samic divjih prašičev v Sloveniji v letu 2016/17
Anja Novak, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: divji prašič, razmnoževalni potencial, oplojenost, zarodki
Objavljeno: 25.08.2021; Ogledov: 1178; Prenosov: 92
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trgu
Maks Bandelli, 2021

Opis: Diplomsko delo opisuje proces uvajanja nove blagovne znamke maziva in olja na slovenskem trgu. Dandanes na trgu nastopa ogromna ponudba tovrstnih izdelkov, za uspeh pri prodaji in uveljavljanju nove blagovne znamke se je treba skrbno pripraviti in svojo ponudbo predstaviti na izstopajoč način. Čedalje bolj se je treba zavedati, da se število ponudnikov veča hitreje kot število povpraševalcev. Zelo pomembno je ugotoviti potencial, ki ga imamo z novo blagovno znamko, prednosti, ki jih lahko ponudimo kupcu, ter vzpostaviti pogoje, da se kupci prepričajo ter ujamejo z našim proizvodom na poti zadovoljevanja njihovih potreb.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: olja, maziva, Pakelo, uvajanje, blagovna znamka, pozicioniranje, potencial, prodaja.
Objavljeno: 27.10.2021; Ogledov: 921; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh