Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Nakup in prevzem vodenja Hostla Ana
Mariša Šifrar, 2019

Opis: V diplomskem delu sta predstavljena nakup in prevzem vodenja Hostla Ana, ki se nahaja v središču Ljubljane. V diplomskem delu smo se osredinili na mladinski turizem, ki je ena izmed tržnih niš slovenskega turizma. Hostel obravnavamo v sklopu mladinskega turizma, ki je zadnja leta v porastu. Sem štejemo turiste, stare med 15 in 29 let, ki želijo odkrivati nove lokacije, a pri tem ne želijo zapraviti veliko denarja za prenočitev v nekem kraju. Gostje želijo poleg prenočitve v hostlu doživeti še nekaj več. Zato hostli niso namenjeni le prenočitvi, ampak tudi druženju in spoznavanju. Hostel Ana že nekaj let uspešno posluje. Svojo finančno strategijo smo oblikovali kot spodbujajočo, a realno. Ugotovili smo, da bi hostel že v prvem letu dosegel zmerno prodajo nastanitev in pozitivni denarni tok ter dobiček. Če bi upoštevali načrt prodaje, bi bilo lahko enako tudi vsako naslednje leto. Čisti prihodki od prodaje se prva tri leta večajo na ravni 50.000 EUR na leto, zadnje leto se ustavijo pri 20.000 EUR letno, saj v tretjem letu izkoristimo maksimalno zmogljivost novih ležišč
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hostel, mladinski turizem, prednosti, slabosti, finančna strategija, kapaciteta, čisti prihodki.
Objavljeno: 27.09.2019; Ogledov: 1945; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

3.
Iskanje rezervnih delov s pomočjo QR kode
Maja Zoran, 2019

Opis: QR koda je znana že vrsto let, razširila in uporabljati pa se je začela bolj intenzivno zadnjih nekaj let. Na razvoj je vplivala vedno večja prisotnost pametnih telefonov med uporabniki ter uporaba novih orodij. QR koda je pomagala premagati razkorak med tiskanimi in digitalnimi mediji. Na začetku magistrske naloge so predstavljene teoretične osnove – splošno o črtnih kodah ter podrobno opisana ena od vrst črtne kode – QR koda. V nadaljevanju je predstavljena uvedba in uporaba QR kode v izbranem proizvodnem podjetju. Na koncu magistrske naloge sem na podlagi rezultatov učinkovitosti uvedbe QR kode v proizvodnjem podjetju rešitev ocenila kot pozitivno. Cilj magistrske naloge je bil bolje spoznati pojem QR koda, njeno delovanje in uporabo. Rezultati so pokazali, da je pravilna in natančno načrtovana QR koda lahko zelo uporabna. Pri tem moramo upoštevati, da moramo okolico seznaniti z njimi ter jim predstaviti njihovo uporabo in prednosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: črtna koda, QR koda, uporaba, uporaba v podjetju, prednosti, slabosti
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 2594; Prenosov: 0

4.
Ovire pri izvajanju in prednosti izvajanja paliativne oskrbe
Darinka Kotnik, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: paliativna oskrba, prednosti izvajanja, ovire, zdravstveni delavci
Objavljeno: 27.01.2020; Ogledov: 1816; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (648,82 KB)

5.
Načrtovanje rasti podjetja Harvey Norman Trading d. o. o.
Marko Demir, 2019

Opis: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Harvey Norman trading d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2000. Podjetje prihaja iz Avstralije, prvo poslovalnico pa je leta 2000 zgradilo prav v Ljubljani. Gre za podjetje, ki se ukvarja tako z maloprodajo kot veleprodajo. Večino prihodka podjetje ustvari z maloprodajo pohištva, spalnic, bele tehnike, zabavne elektronike in kuhinj, v tem vrstnem redu po obsegu prodaje. Dandanes je za rast podjetja potrebno konstantno prilagajanje glede na trg in konkurenco. Z neprestanim iskanjem novih pristopov in rešitev lahko doseže veliko konkurenčno prednost. Namen diplomskega dela je bil izdelati načrt za rast podjetja in pred tem analizirati trenutno stanje podjetja Harvey Norman trading d. o. o., poleg tega pa definirati, kateri način rasti je primeren za podjetje. Na osnovi analize sedanjega in projekcije načrtovanega poslovanja smo ugotovili, da je generična rast podjetja optimalna izbira. Z analizo računovodskih izkazov sem ugotovil, da podjetje uspeva in raste vsako leto. S finančnimi kazalniki sem potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo generično rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in posluje z dobičkom. Podjetje Harvey Norman trading d. o. o. ima potencial za rast in razvoj ter vse možnosti za uspeh in uresničitev svojih ciljev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Rast podjetja, konkurenčne prednosti, analiza delovnih postopkov, dejavnosti v organizaciji, prodaja.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 1822; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

6.
Kako izbrati pravo metodologijo projektnega vodenja?
Jure Bunić, 2020

Opis: Noben projekt ni popolnoma enak drugemu, četudi uporabimo predloge preteklih uspešno izpeljanih projektov. Za vodenje projektov ni pristopa, ki bi ustrezal vsem. Kar najbolje ustreza eni projektni ekipi, organizaciji in vrsti projekta, je lahko nočna mora za drugo. Zato so se na različnih področjih oziroma v različnih panogah začele razvijati metodologije projektnega vodenja, ki se prilagajajo njihovim edinstvenim potrebam in težavam. Nastalo je veliko različnih metodologij projektnega vodenja. Kako torej veste, katera metodologija projektnega vodenja je najboljša za vas, vašo ekipo in seveda vašo organizacijo? V diplomskem delu je predstavljenih osem metodologij projektnega vodenja, ki predstavljajo kombinacijo logično povezanih praks, metod in procesov, ki določajo, kako najbolje načrtovati, razvijati, nadzorovati in izvajati projekt skozi neprekinjen postopek izvajanja do uspešnega zaključka in prenehanja. Vsaka izmed njih je rezultat dolgoletnega razvoja in praktičnih izkušenj ter predvsem nenehne želje in potrebe po izboljšanju in povečanju uspešnosti projektov. V osnovi se metodologije delijo na tradicionalne in moderne. Prve so v teoriji primernejše predvsem za projekte z dobro definiranimi cilji in v stabilnem okolju, medtem ko so druge bolj uporabne v manj standardiziranem okolju z nepredvidljivimi spremembami in slabše definiranimi cilji. V nadaljevanju diplomske naloge podrobneje predstavimo rezultate anketne raziskave, kjer smo od anketirancev pridobili kvalitetne in pomembne informacije iz prakse, ki so ključnega pomena pri potrjevanju zastavljenih hipotez. Predstavitev smo razdelili na tri sklope, in sicer splošni rezultati analize, rezultati analize, glede na posamezno metodologijo, in rezultate analize, s pomočjo katerih bomo dokazovali zastavljene hipoteze. Prvi sklop se nanaša na splošne rezultate vseh anketirancev, kjer razdelimo anketirance po branžah, številu zaposlenih, številu in vrsti projektov, ki jih izvajajo, ter povprečno število sodelujočih pri posameznem projektu. Drugi sklop rezultatov predstavlja rezultate anketirancev, glede na posamezno metodologijo, v tretjem sklopu pa predstavimo dejavnike, ki so jih anketiranci upoštevali pri izbiri metodologije projektnega vodenja, razloge, zaradi katerih so se odločili za izbiro metodologije, pozitivne učinke in slabosti, ki so jih prepoznali z uporabo metodologije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: projekt, projektno vodenje, metodologije projektnega vodenja, uspešnost, analiza, rezultati v praksi, dejavniki, razlogi, prednosti, slabosti.
Objavljeno: 22.10.2020; Ogledov: 1724; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

7.
8.
Odločitev za s. p. ali d. o. o. ob ustanovitvi podjetja
Aleš Verbovšek, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: samostojni podjetnik, družba z omejeno odgovornostjo, prednosti, slabosti, davčne obveznosti
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 1296; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (477,06 KB)

9.
Poslovne priložnosti podjetij za prodajo na spletnih tržnicah v času pandemije Corona virusa Covid-19
Urban Jozelj, 2021

Opis: Ukrepi, ki so jih sprejele vlade za preprečevanje širjenja bolezni (COVID-19), so vplivale na vse ekonomske sektorje, predvsem na maloprodajnem področju. V tekmi s časom se kot velik tržni potencial ponuja tržni model spletnih tržnic, ki omogočajo prodajo izdelkov proizvajalca, distributerja ali ponudnika storitev preko obstoječe spletne strani/tržnice. V diplomskem delu bomo raziskali spletne tržnice in ugotavili kakšne so prednosti le teh. Predvidevamo, da za manjše podjetje, ki ponuja blago ali storitev, pomeni vstop v spletno tržnico manjši vložek in nižje stroške z večjimi možnostmi uspeha kot vzpostavitev lastne spletne trgovine.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna tržnica, elektronsko trženje, prednosti spletne tržnice, pandemija, koronavirus, spletna trgovina
Objavljeno: 13.06.2022; Ogledov: 785; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (515,89 KB)

10.
Načini ustanovitve evropske delniške družbe
Medina Pašagić, 2023

Opis: Koncept SE, znan tudi kot societas europaea, se je pojavil pred več kot štiridesetimi leti, vendar je bil postopek ustanovitve dolgotrajen in zaznamovan s sporom o pravnih temeljih. Takrat je bila ustanovljena delovna skupina za raziskovanje te ideje. Postopek ustanovitve SE se je razvijal skozi leta, pri čemer so bile predstavljene različne verzije statuta SE v letih 1970, 1975, 1991 in 1997. Evropska unija je ustvarila pravni okvir, ki omogoča podjetjem poslovanja v več državah članicah z različnimi ugodnostmi, kot so omejena odgovornost, davčne ugodnosti in izbira sistema upravljanja. Kljub temu je postopek ustanovitve SE lahko zapleten, saj se podjetja srečujejo z različnimi pravnimi sistemi in zahtevami v različnih državah. Magistrsko delo preučuje različne izzive, s katerimi se podjetja soočajo pri ustanavljanju SE in identificira najučinkovitejše metode in strategije. Eden od ključnih izzivov je poznavanje različnih pravnih postopkov in zahtev v državah članicah EU. Ustanovitelji podjetja morajo razumeti različne predpise in zakone, ki urejajo SE, ter jih upoštevati v vsaki državi, kjer poslujejo. Odločanje o najprimernejšem načinu ustanovitve SE je drug izziv, saj podjetja lahko izbirajo med različnimi pristopi, kot so združitev obstoječih podjetij, ustanovitev holdinga, preoblikovanje obstoječe družbe v SE ali ustanovitev hčerinske SE. Magistrsko delo poudarja, da ustanovitev SE predstavlja atraktivno možnost za podjetja, ki želijo poslovati v več državah članicah EU. Za uspešnost je ključnega pomena premišljeno pristopiti k razumevanju izzivov in priložnosti, povezanih z ustanovitvijo SE, ter izbrati najbolj ustrezno metodo, ki bo odražala potrebe in cilje podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: evropska delniška družba, ustanovitveni postopek, pravna ureditev, prednosti in omejitve, Evropska unija
Objavljeno: 28.11.2023; Ogledov: 232; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh