1.
Spodbujanje socialnega podjetništvaUrška Kavčič, 2014
Opis: V magistrski nalogi ugotavljamo, kateri dejavniki vplivajo na spodbujanje socialnega
podjetništva v Sloveniji. V prvem delu se osredotočamo na teoretične opredelitve socialnega
podjetništva, socialnega podjetnika in socialnega podjetja. Opisujemo socialno podjetništvo
po svetu in v Sloveniji ter pregledamo obstoječe pobude za spodbujanje socialnega
podjetništva v Sloveniji. Temu sledi opis največkrat omenjenih spodbud, ki vplivajo na razvoj
socialnega podjetništva. V nadaljevanju, na podlagi kvalitativne analize, prikažemo možnosti
za spodbujanje socialnega podjetništva v Sloveniji in podamo naša priporočila.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spodbujanje socialnega podjetništv, finančne spodbude, občine, lokalne skupnosti, vloga občin in lokalnih skupnosti, manjša stopnja brezposelnosti, družbenokoristni cilji
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 939; Prenosov: 50
Celotno besedilo (1,57 MB)