Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza strategije vstopa Mercatorja na trg Makedonije
Živa Dakič, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mednarodni trg, trgovina na drobno, trgovina na debelo, Makedonija, Mercator, marketinška strategija, SWOT analiza
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 2600; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (776,98 KB)

2.
Prodajalna zdrave hrane - oblika trženja kmetijskih pridelkov in izdelkov
Mateja Gosar, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prehrambeni izdelki, trženje, ekološko kmetijstvo, trgovina na drobno
Objavljeno: 19.03.2020; Ogledov: 1786; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh