Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
Poslovni načrt Fit hrana d. o. o.
Uroš Novak, 2020

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena izdelava poslovnega načrta za mobilno ulično prodajo zdravih obrokov. Pridobili smo podatke, s katerimi bi lahko začeli z realizacijo podjetja Fit hrana d. o. o. Raziskali smo načine in možnosti hitre priprave zdravega uličnega obroka. Podjetje bo ustanovljeno za ulično prodajo zdrave prehrane, ki jo bomo prodajali iz kombija na dogovorjenih zemljiščih v Ljubljani. Kljub hitremu tempu življenja in poseganju po hitri prehrani se v ljudeh vseeno poraja želja po zdravem načinu prehranjevanja in življenja. Naši izdelki bodo ravno to, kar potrošniki iščejo, zato verjamemo, da jih bodo dobro sprejeli in redno kupovali. Raziskali smo načine in možnosti, s katerimi bi pripravili zdrave obroke. Opisali smo panogo, proizvode in storitve podjetja. S SWOT analizo smo ocenili prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti, s katerimi se naše podjetje lahko sreča na trgu. S pomočjo analize ankete smo preverili, kdo bo kupoval naše obroke in koliko bodo pripravljeni odšteti zanje. Na podlagi predpostavk smo izdelali načrt prodaje in finančni načrt. Ugotovili smo, da bo lastni zagonski kapitalski vložek v višini 50.000,00 EUR zadostoval za realizacijo ustanovitve podjetja in uspešno poslovanje le-tega v načrtovanem obdobju.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, trženjski cilji, zdrava prehrana, mobilna ulična prodaja, ustanovitev podjetja Fit hrana d. o. o.
Published: 28.08.2020; Views: 1859; Downloads: 112
.pdf Fulltext (1,48 MB)

4.
5.
Trženje sveže lokalno pridelane zelenjavne začimbne mešanice
Maša Primožič, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: zelenjava, začimbe, mešanica, lokalna pridelava, ankete, SWOT analiza, potrošniki, zdrava prehrana
Published: 25.05.2021; Views: 1231; Downloads: 81
.pdf Fulltext (1,37 MB)

6.
Uporaba lokalno pridelane hrane v vrtcih
Kaja Andrejašič, 2015

Abstract: Tema diplomske naloge je uporaba lokalno pridelane hrane v vzgojno-izobraževalnih ustanovah, in sicer v vrtcih. Namen naloge je raziskati področje prehrane predšolskih otrok, saj mlajši otroci oziroma otroci v fazi odraščanja potrebujejo čim bolj kakovostno, uravnoteženo in zdravo hrano, ki je izrednega pomena za njihov razvoj. Teoretični del naloge zajema pregled problematike. Najprej je predstavljena oziroma opredeljena zdrava – uravnotežena hrana, nato zdrava prehrana otrok, kjer je prikazano, kakšna mora biti prehrana otroka in zakaj je pravilna prehrana tako pomembna za otroke v dobi odraščanja. Iz tega razloga se prehranjevanje otrok spremlja na nivoju države, ki narekuje razne prehranske direktive. Prehrana in prehranjevalne navade so namreč v obdobju otroštva zelo pomembne, saj vplivajo tudi na kasnejša obdobja v življenju. V ta namen so nadalje opisani sam pomen lokalne hrane in njene glavne prednosti ter stanje lokalnih pridelovalcev pri nas. Na koncu sledi še poglavje, v katerem so zajete posledice nezdravega prehranjevanja in s tem pogojene težave, ki jih povzroči neustrezno prehranjevanje že v otroški dobi. Empirični del diplomske naloge zajema kvalitativno raziskavo, v kateri sem s pomočjo intervjujev želela ugotoviti, ali v slovenskih vrtcih, natančneje v vrtcih na območju južne Primorske, uporabljajo lokalno pridelano hrano, s kakšnimi problemi se soočajo pri nabavi lokalne hrane in ne nazadnje, ali je v Sloveniji dovolj lokalnih pridelovalcev, ki bi priskrbeli zadostno količino živil. Moje zanimanje je bilo usmerjeno tudi na starše otrok, in sicer v smislu sprejemanja/zavračanja lokalnih pridelkov ter njihovih navad v domačem gospodinjstvu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: vrtci, zdrava hrana, prehrana otrok, lokalno pridelana hrana, diplomske naloge
Published: 29.07.2021; Views: 772; Downloads: 92
.pdf Fulltext (1,02 MB)

7.
"Jedi na žlico - zdrava hitra prehrana prihodnosti" : marketinški načrt
Roman Jeriha, 2022

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen marketinški načrt zdrave hitre prehrane, ki predstavlja rešitev za problem nezdravega prehranjevanja. Uvodni del vsebuje predstavitev problema prehranjevalnih navad slovenske delovne populacije. Neurejen čas prehranjevanja, preveliko zaužite nezdrave in premalo zdrave hrane so redni prehranski problem. Navedene so metode dela in postavljene hipoteze, ki so uporabljene pri raziskovanju. Kupci bi si želeli zaužiti zdravo hrano, vendar je to zelo povezano z zavedanjem, poznavanjem, s ceno in tudi s časom, ki ga imajo na razpolago za obed. Izdelki, ki vsebujejo naravne sestavine in so pripravljeni brez škodljivih dodatkov, so v višjem cenovnem razredu. Zelo pogosto se lahko cena razlikuje do 30 % za enako vrsto izdelka. Marketinški načrt predstavi eno od rešitev, ki omogoča izboljšanje prehranjevalnih navad in, marketinško strategijo, ki se bo uporabila za produkt, ki je tržna priložnost.
Found in: ključnih besedah
Keywords: marketinški načrt, marketinški splet, zdrava hitra prehrana, prehranjevanje na delovnem mestu, jedi na žlico, razvoj hitre prehrane
Published: 18.08.2022; Views: 500; Downloads: 75
.pdf Fulltext (2,02 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top