Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Pomen zgodbarjenja v kontekstu znamke
Authors:Domič, Nina (Author)
Jeraj, Mitja (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Namen diplomskega dela je predstaviti pomen zgodbarjenja (angl. Storytelling) ter ugotoviti, zakaj je zgodbarjenje pomembno. Za raziskavo smo uporabili anketni vprašalnik, oblikovali pet hipotez in opravili dva intervjuja. Z raziskavo smo ugotovili, da ljudi najbolj navdušujejo zgodbe s humorjem in vrednotami, kot so ljubezen, veselje in razigranost. Ljudje ne uživajo vedno pri gledanju predolgih oglasov. Odzivi ljudi na predolge zgodbe so pomembni za oblikovalce zgodb in to predstavlja vrzel, ki bi jo bilo treba v prihodnosti bolje raziskati. Potrdili smo štiri hipoteze, eno hipotezo, ki se nanaša na poznavanje pojma zgodbarjenja in znamke, nismo potrdili.
Keywords:zgodbarjenje, zgodba, znamka, vrednote, čustva
Year of publishing:2023
Publisher:[N. Domič]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:174046979 Link is opened in a new window
UDC:339.138(043.3)
VisID:29609
Views:273
Downloads:15
Files:.pdf 5510$$zakljucno_delo.pdf (926,81 KB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back