Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Trženje ideologije na primeru nacizma
Authors:Palčič, Katarina (Author)
Sila, Iztok (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo proučuje trženje nacistične politične ideologije z analizo njene propagande v času od medvojnega obdobja do zaključka 2. svetovne vojne v Nemčiji in primerjave s sodobnimi marketinškimi načeli. Raziskava izhaja iz teze, da pojem propaganda ne nudi dovoljšne širine za legitimen opis nacističnih metod uveljavljanja ideologije in da je sam nacizem mogoče obravnavati kot tržno znamko. Namen raziskave je razširiti pojmovanje nacistične propagande in jo predstaviti kot dobro premišljen in strukturiran politični marketing ter s tem poglobiti razumevanje nacističnih marketinških metod pri uveljavljanju svoje ideologije.
Keywords:nacizem, ideologija, propaganda, politični marketing, trženje, tržna znamka
Year of publishing:2023
Publisher:[K. Palčič]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:174048003 Link is opened in a new window
UDC:339.138(043.3)
VisID:29613
Views:378
Downloads:28
Files:.pdf 5515$$zakljucno_delo.pdf (2,23 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back