Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Trženje nepremičnin na primeru novogradnje dveh dvostanovanjskih stavb v Ljubljani
Avtorji:Lukan, Barbara (Avtor)
Aver, Boštjan (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EVRO-PF - Nova Univerza - Evropska pravna fakulteta
Opis:Uspešen proces trženja stanovanjskih novogradenj pomeni poznati in razumeti kupca tako dobro, da kupec ob danih pogojih nakupa kar najlažje sprejme odločitev za nakup nepremičnine. Kot dolgoletna licencirana nepremičninska posrednica sem kmalu spoznala, da je tržni vidik nepremičninskega projekta ključen tako za uspešno gradbeno izvedbo kot tudi za tržno naravnano prodajo, še toliko bolj pa v trenutnih zaostrenih gospodarskih in družbenih razmerah zaradi posledic vojne v Ukrajini in drugih makroekonomskih gibanj. V magistrskem delu poskušam prepoznati in opisati ključne dejavnike nepremičninskega projekta novogradnje dveh stanovanjskih stavb v Ljubljani z namenom doseganja cilja uspešne prodaje. Omejila sem se na notranje in zunanje dejavnike, za katere sem skozi raziskavo ugotovila, da so lahko ključni za doseganje cilja uspešne prodaje nepremičninskega projekta ter za izdelavo priporočil za osnovanje sodobne strategije trženja, ki lahko pripomore pri trženju podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani in širše. Na osnovi rezultatov raziskave lahko sklepam, da so med vsemi tremi skupinami dejavnikov, fizičnih, okoliških in družbenoekonomskih, ki lahko močno vplivajo na nakup stanovanjske novogradnje, najpomembnejši ključni dejavniki cenovna konkurenčnost, mikrolokacija, velikost stanovanja, tloris stanovanja, občutek varnosti ter razgled iz stanovanja. Na nakupno odločitev naj bi po mnenju anketirancev najmanj vplivali dejavniki zaostrenih gospodarskih in socialnih posledic zaradi vojne v Ukrajini. Večina sodelujočih meni, da kljub zmanjšanju kupne moči prebivalstva in visokim cenam obseg stanovanjske gradnje še vedno narašča, večina pa to pripisuje dejstvu, da je še vedno premalo ponudbe v primerjavi s povpraševanjem in je nakup nepremičnine v času krize ena varnejših možnosti naložbe. Prispevek k rezultatom raziskave za področje trženja novogradenj v Ljubljani predstavljajo identificirani novi ključni dejavniki, katerih integriranje v sodobno strategijo trženja lahko pripomore k uspešnejši zasnovi in prodaji podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani.
Ključne besede:trženje, trženje nepremičnin, projektno vodenje, novogradnja, ključni dejavniki, vojna v Ukrajini, Ljubljana
Leto izida:2023
Založnik:[B. Lukan]
Izvor:Ljubljana
UDK:332.2(043.2)
COBISS_ID:176218883 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 6. 12. 2023;
Število ogledov:259
Število prenosov:1
Datoteke:Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Real estate marketing on the example of the new construction of two twoapartment bulidings in Ljubljana


Nazaj