Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih
Avtorji:Ložar, Ula (Avtor)
Čebulj, Manca (Avtor)
Kunst, Beno (Avtor)
Zakrajšek, Srečo (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:2.06 - Enciklopedija, slovar, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca, imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij. Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema.
Ključne besede:priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja
Leto izida:2023
Založnik:samozal.
Izvor:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS_ID:185288707 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Na nasl. str. tudi: Priročnik je bil pripravljen pri predmetu Vodenje in organiziranje medijske produkcije, v programu Mediji in novinarstvo, na FUDŠ, Ljubljana, s pomočjo Chat GPT; Nasl. na ov.: Priročnik za marketinško agencijo na družbenih omrežjih;
Število ogledov:220
Število prenosov:11
Datoteke:.pdf RAZ_Lozar_Ula_i2023.pdf (646,03 KB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj