Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Uporaba družbenih omrežij v marketinški komunikaciji s potrošniki na primeru marketinških agencij
Avtorji:
Dolenec, Tjaša
(Avtor)
Vukasovič, Tina
(Mentor)
Več o soavtorju...
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:
marketing
,
komuniciranje
,
družbena omrežja
,
potrošniki
,
marketinške agencije
,
diplomske naloge
Leto izida:
2024
Založnik:
[T. Dolenec]
Izvor:
Celje
UDK:
339.138(043.2)
COBISS_ID:
193088515
Opomba:
Univerzitetni študijski program 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Število ogledov:
74
Število prenosov:
6
Datoteke:
RAZ_Dolenec_Tjasa_i2024.pdf
(1,39 MB)
Metapodatki:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj