Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:ICT predictors of Slovenian students' reading achievement in digital PIRLS2021 : master thesis
Avtorji:ID Kocuvan, Kristina (Avtor)
ID Mirazchiyski, Plamen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Kocuvan_Kristina_-_magistrska_naloga.pdf (1,28 MB)
MD5: 143588B0A78BE7D10677035E5132F5EF
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:education, ICT, PIRLS, reading literacy, digital tecnologies, digital divide, Slovenia
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:K. Kocuvan
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:VII, 60 f.
PID:20.500.12556/ReVIS-10637 Novo okno
UDK:37.016(497.4)
COBISS.SI-ID:193336067 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Vodenje in kakovost v izobraževanju;
Datum objave v ReVIS:08.07.2024
Število ogledov:346
Število prenosov:6
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, IKT, PIRLS, bralna pismenost, digitalne tehnologije, digitalni razkorak, Slovenija


Nazaj