Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:KREATIVNOST IN INOVACIJE V GVERILSKEM MARKETINGU: KLJUČ DO USPEHA V SODOBNEM POSLOVNEM OKOLJU
Authors:ID Andrejc, Domen (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 6868$$zakljucno_delo.pdf (2,28 MB)
MD5: 2444C05EE38C850C8FB981DA4991D79A
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu raziskujemo vpliv kreativnosti in inovacij v gverilskem marketingu na prepoznavnost in dojemanje blagovnih znamk ter zvestobo potrošnikov v Sloveniji. Skozi analizo intervjujev smo ugotovili, da nenavadni in presenetljivi marketinški pristopi, ki zahtevajo manjše proračune, močno pritegnejo pozornost in povečajo zapomnljivost blagovnih znamk. Inovativne metode, kot so virtualna resničnost in umetniške instalacije, pozitivno vplivajo na percepcijo blagovnih znamk ter spodbujajo zvestobo. Ugotovitve raziskave ponujajo dragocene vpoglede podjetjem, ki želijo izboljšati svojo prepoznavnost in odnose s potrošniki.
Keywords:gverilski marketing, marketing, Slovenija, inovativnost, kreativnost, dojemanje potrošnikov, zvestoba potrošnikov.
Year of publishing:2024
PID:20.500.12556/ReVIS-10767 New window
Publication date in ReVIS:17.09.2024
Views:245
Downloads:6
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back