Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:ANALIZA SPLETNIH OBJAV NA DRUŽBENIH OMREŽJIH TREH PRIZNANIH GLOBALNIH E-COMMERCE PODJETIJ
Avtorji:ID Mežič, Aleš (Avtor)
ID Podlogar, Črt (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 7049$$zakljucno_delo.pdf (2,25 MB)
MD5: B00AF73ACABBFB2B1B69B1F41CED06D5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu analiziram tri globalna e-commerce podjetja, Shein, AboutYou in Fashionova, ter njihove marketinške pristope na Facebooku, Instagramu in TikToku. Analiza razkriva pomen družbenih omrežij za ta podjetja in njihov odziv na hitro rastoče tehnološko in socialno okolje. Facebook je med platformami najbolj uveljavljen, medtem, ko Instagram in TikTok postajata vse pomembnejša zaradi svojih inovativnih funkcij. Z uporabo premišljenih strategij in kakovostne vsebine lahko podjetja dosegajo več uporabnikov ter povečujejo prepoznavnost in prodajo preko organskih in plačanih objav.
Ključne besede:Družbena omrežja, marketing, marketinška orodja, objave na družbenih omrežjih, analiza.
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/ReVIS-10816 Novo okno
Datum objave v ReVIS:26.09.2024
Število ogledov:180
Število prenosov:4
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj