Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv tipografije na dojemanje blagovnih znamk : diplomska naloga
Avtorji:ID Mihalič, Nuša (Avtor)
ID Smrekar, Teja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Mihalic,_Nusa_Vpliv-tipografije-na_dojemanje-blagovnih-znamk.pdf (3,58 MB)
MD5: 6F7B7D43DB35997EB2F34D24056A5421
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FD - Fakulteta za dizajn, samostojni visokošolski zavod
Ključne besede:diplomske naloge, tipografija, znamčenje, vizualna identiteta, psihološki vpliv črkovnih vrst, dojemanje blagovnih znamk
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:N. Mihalič
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:XII, 67 str.
UDK:76(043.2)=163.6
COBISS.SI-ID:213650947 Novo okno
Datum objave v ReVIS:04.11.2024
Število ogledov:30
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of typography on the brand identity perception : visokošolski strokovni študij - 1. stopnja


Nazaj