Naslov: | Stališča učiteljev in dijakov do integrativnega kurikula |
---|
Avtorji: | ID Lemut Bajec, Melita (Avtor) ID Bratož, Silva (Avtor) ID Štemberger, Tina (Avtor) ID Ceket Odar, Mateja (Avtor) |
Datoteke: | https://www.dspo.si/index.php/dspo/article/view/1
RAZ_Lemut_Bajec_Melita_2023.pdf (365,12 KB) MD5: D1ED966C2E3E738B8338F8BEE7A44CBC
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Neznano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | UNM - Univerza v Novem mestu
|
---|
Ključne besede: | sodobne šole, integrativni kurikul, medpredmetni timski pouk, sodelovalno učenje, projektno učenje, srednje šole, stališča, učitelji, dijaki |
---|
Datum objave: | 01.01.2023 |
---|
Leto izida: | 2023 |
---|
Št. strani: | str. 3-18 |
---|
Številčenje: | Letn. 38, [št.] 1 |
---|
UDK: | 373.5..016:316.644 |
---|
ISSN pri članku: | 0353-1392 |
---|
COBISS.SI-ID: | 151240195 |
---|
DOI: | 10.55707/ds-po.v38i1.1 |
---|
Opomba: | Soavtorice: Silva Bratož, Tina Štemberger, Mateja Ceket Odar;
|
---|
Datum objave v ReVIS: | 10.11.2024 |
---|
Število ogledov: | 49 |
---|
Število prenosov: | 2 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |