Naslov: | Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za računalniško igro : diplomska naloga |
---|
Avtorji: | ID Gačnik, Aleš (Avtor) ID Đikanović, Lidija (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | VS_2024_Ales_Gacnik.pdf (4,83 MB) MD5: 7F895C12C498F46D1455464064E076E2
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
|
---|
Opis: | S tem diplomskim delom želimo pokazati, da lahko vsak začne z izdelavo svojega grafičnega računalniškega vmesnika za videoigre, saj je mogoče grafični uporabniški vmesnik za videoigre izdelati z brezplačno programsko opremo, ki je dostopna vsem na internetu. Hkrati pa se želimo naučiti, kako narediti dober grafični vmesnik in kakšna so pravila za njegovo izdelavo. |
---|
Ključne besede: | grafični uporabniški vmesnik, razvoj videoigre, Godot, Blender, Krita, slovanska mitologija, dizajn |
---|
Kraj izida: | Novo mesto |
---|
Kraj izvedbe: | Novo mesto |
---|
Založnik: | A. Gačnik |
---|
Leto izida: | 2024 |
---|
Leto izvedbe: | 2024 |
---|
Št. strani: | XXI, 91 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-11073 |
---|
UDK: | 004.96:004.42:004.5 |
---|
COBISS.SI-ID: | 217216515 |
---|
Opomba: | Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
|
---|
Datum objave v ReVIS: | 03.12.2024 |
---|
Število ogledov: | 139 |
---|
Število prenosov: | 3 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |