Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za računalniško igro : diplomska naloga
Avtorji:ID Gačnik, Aleš (Avtor)
ID Đikanović, Lidija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2024_Ales_Gacnik.pdf (4,83 MB)
MD5: 7F895C12C498F46D1455464064E076E2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:S tem diplomskim delom želimo pokazati, da lahko vsak začne z izdelavo svojega grafičnega računalniškega vmesnika za videoigre, saj je mogoče grafični uporabniški vmesnik za videoigre izdelati z brezplačno programsko opremo, ki je dostopna vsem na internetu. Hkrati pa se želimo naučiti, kako narediti dober grafični vmesnik in kakšna so pravila za njegovo izdelavo.
Ključne besede:grafični uporabniški vmesnik, razvoj videoigre, Godot, Blender, Krita, slovanska mitologija, dizajn
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:A. Gačnik
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:XXI, 91 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-11073 Novo okno
UDK:004.96:004.42:004.5
COBISS.SI-ID:217216515 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:03.12.2024
Število ogledov:139
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:With this thesis, we want to show that anyone can make a graphical user interface for video games, because we want to prove that it is possible to make a graphical user interface for video games only with free programs. We also want to learn how to make a good graphic user interface and what are the rules for making it.
Ključne besede:Graphical user interface, Game developement, Godot, Blender, Krita, Slavic mythology, design


Nazaj