Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza vedenja potrošnikov pri nakupu oblačil blagovnih znamk : magistrska naloga
Avtorji:ID Žlavs, Sanja (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Zlavs,_S._(2024)._Analiza_vedenja_potrosnikov_pri_nakupu_oblacil_blagovnih_znamk.pdf (1,22 MB)
MD5: 75757CD09B1A86167231CB6F0C013890
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:nakupno vedenje, potrošniki, blagovne znamke, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:S. Žlavs
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:93 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-11168 Novo okno
UDK:366.1:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:219001347 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:13.12.2024
Število ogledov:150
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj