Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:VPLIV PSIHOLOŠKIH SPROŽILCEV NA GENERACIJO Z PRI PRODAJI V FIZIČNI TRGOVINI NA PRIMERU OBLAČILNE INDUSTRIJE
Authors:ID Lacić, Nik (Author)
ID Trop, Katja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 5752$$zakljucno_delo.pdf (828,38 KB)
MD5: 7DBC3BC93D6E0A0E80A026FA792A4D58
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Vpliv psiholoških sprožilcev na nakupno vedenje generacije Z v oblačilni industriji zahteva poglobljeno razumevanje tržnih pristopov. Generacija Z, odraščajoča v digitalni dobi, ima edinstvene nakupne navade, kar predstavlja izziv za fizične trgovine. Diplomsko delo raziskuje, kako psihološki sprožilci vplivajo na nakupne odločitve generacije Z v fizičnih trgovinah z oblačili. Identificira ključne sprožilce, ki povečujejo privlačnost izdelkov in ustvarjajo pozitivne nakupovalne izkušnje. Izvedeni so bili sinteza in povzemanje navedene literature ter analiza sekundarnih statističnih podatkov iz člankov in spletnih virov. Uporabljena sta bila kvalitativni in kvantitativni pristop. Raziskava je potrdila pomembno vlogo psiholoških sprožilcev pri oblikovanju nakupnih odločitev generacije Z.
Keywords:Psihološki sprožilci, generacija Z, oblačilna industrija, fizična trgovina, tržno komuniciranje, nakupno vedenje.
Year of publishing:2024
Publication date in ReVIS:15.12.2024
Views:167
Downloads:5
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back