Title: | Sodobni učni pristopi v baletnem izobraževanju ter njihova implementacija v plesnih programih Slovenije : magistrsko delo študijskega programa druge bolonjske stopnje Študije plesnih umetnosti, Plesna pedagogika |
---|
Authors: | ID Germ, Ana (Author) ID Sečak, Svebor (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | Germ_Ana_md_2024.pdf (2,64 MB) MD5: E7A115461716A4FA91DE4B69C7AB4329
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | UAMEU - Alma Mater Europaea University
|
---|
Abstract: | Ker se v baletnem izobraževanju še zmeraj srečujemo s tradicionalnimi in avtokratičnimi pristopi in metodami poučevanja, smo v prvem delu magistrskega dela opredelili sodobne učne pristope, metode in stile poučevanja in učenja, ki bi bili primerni za baletno izobraževanje v 21. stoletju. Med tradicionalnim (profesionalnim) in procesno usmerjenim modelom v plesnem izobraževanju smo izpostavili vmesni – integrirani model, med učnimi stili spekter reproduktivnih in produktivnih stilov ter med sodobnimi pristopi: holizem, inkluzijo, aktivno, izkustveno in reflektivno učenje, ustvarjalnost, samozavedanje, medpredmetno povezovanje, interdisciplinarnost in povezovanje z novo tehnologijo. Dodali smo tudi psiho-fizične smernice za varno vadbo kot pomembna načela pri poučevanju baleta v sodobnem času. V raziskovalnem delu nas je zanimalo, v kolikšni meri učitelji baleta v Sloveniji implementirajo opredeljene sodobne učne pristope, metode in stile poučevanja in učenja v svoj učni proces. Rezultati raziskave s pomočjo anketnega vprašalnika so pokazali, da v Sloveniji sicer ne prevladujejo več avtokratični in tradicionalni načini poučevanja, temveč da so učitelji v pristopih in metodah dela precej razdeljeni, nedosledni pri zasledovanju določenih konceptov ali omejeni skozi sistemsko ureditev plesnih programov. Slednje se je izkazalo tudi pri analizi praktičnega prikaza učne ure. |
---|
Keywords: | sodobni učni pristopi, učne metode, učni stili, baletno izobraževanje, vmesni – integrirani model |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Place of performance: | Maribor |
---|
Publisher: | A. Germ |
---|
Year of publishing: | 2024 |
---|
Year of performance: | 2024 |
---|
Number of pages: | [7] f., 65, [13] str. pril. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-11408  |
---|
COBISS.SI-ID: | 224737539  |
---|
UDC: | 792.82:37.091.2(043.5) |
---|
Publication date in ReVIS: | 31.01.2025 |
---|
Views: | 169 |
---|
Downloads: | 9 |
---|
Metadata: |  |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |