Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vloga digitalnih vplivneže v v prodaji v sodobni družbi : magistrska naloga
Avtorji:ID Muha, Žiga (Avtor)
ID Rojko, Katarina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2025_Ziga_Muha.pdf (4,44 MB)
MD5: 9788C0EAC388EA40ED1958D2209C8D4D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Namen magistrske naloge je bil raziskati vpliv digitalnih vplivnežev na sledilce in ugotoviti njihovo vlogo pri nakupnih namerah potrošnikov. Skozi raziskovanje smo ugotovili, da aktivnosti digitalnih vplivnežev ne vplivajo močno na nakupne namere potrošnikov. Digitalni vplivneži vplivajo na nakupne namere potrošnikov predvsem s svojo verodostojnostjo, dobro vsebino ter popusti, ki jih zagotavljajo. Na dojemanje vpliva digitalnih vplivnežev pri nakupnih namerah potrošnikov najbolj vpliva starost, saj je mlajšim bolj pomembna strokovnost, nepristranskost in iskrenost digitalnih vplivnežev ter da se lahko poistovetijo z njimi glede podobnih vrednot in okusa. Na zaupanje kupcev v določeno blagovno znamko lahko digitalni vplivneži s svojimi aktivnostmi vplivajo na način, da za določen izdelek ponudijo popust, prav tako pa mora biti jasno razvidno, da digitalni vplivnež uporablja izdelek ali storitev v njegovem vsakdanjem življenju.
Ključne besede:digitalni mediji, družbena omrežja, digitalni vplivneži, blagovna znamka, spletno nakupovanje
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:Ž. Muha
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:XI, 142 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-11551 Novo okno
UDK:339.13:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:230208003 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:28.03.2025
Število ogledov:319
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The purpose of the master thesis was to investigate the impact of digital influencers on their followers and determine their role in consumer purchase intentions. Through the research, we found that the activities of digital influencers do not significantly influence consumer purchase intentions. Digital influencers primarily affect purchase intentions through their credibility, good content, and the discounts they offer. The perception of the influence of digital influencers on consumer purchase intentions is most affected by age, as younger individuals value the expertise, impartiality, and authenticity of digital influencers more, and they prefer to relate to them based on shared values and tastes. Digital influencers can influence consumer trust in a particular brand by offering discounts for a specific product, while it must be clearly evident that the influencers use the product or service in their daily life.
Ključne besede:digital media, social networks, digital influencers, brand, online shopping


Nazaj