Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Programiranje grafičnih procesnih enot (GPE) – CUDA, za 3D video igre : diplomska naloga
Avtorji:ID Pogačar, Jani (Avtor)
ID Boškoski, Pavle (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Đikanović, Lidija (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_2025_Jani_Pogacar.pdf (1,63 MB)
MD5: A8B8367F81BB65BC5D49A784A1714A65
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V diplomski nalogi je predstavljen uvod v tematiko in pregled ključnih področij, kot so grafične procesne enote (GPE), CUDA tehnologija, 3D animacije in fizikalna osnova simulacije žogic. Predstavljen je opis uporabljenih orodij in tehnologij, vključno s programskim okoljem Cinema 4D, superračunalniki (HPC – High performance computing) ter grafičnimi karticami NVIDIA Tesla P100. V tem delu predstavljamo animacijo v Cinema 4D, kjer smo modelirali našo animacijo in procesirali slike. Sledi poglavje, kjer smo namenili več časa optimizaciji projekta s pomočjo CUDA tehnologije, ki vključuje arhitekturne prednosti, tehnike optimizacije ter implementacijo optimizacije za 3D animacije, vključno z renderiranjem na prenosnem računalniku in superračunalniku Trdina. V zadnjem poglavju smo predstavili rezultate, vključno z analizo testnega okolja, časovno in stroškovno analizo ter analizo zmogljivosti. Zaključek prinaša sklepne ugotovitve.
Ključne besede:grafične procesne enote, GPE, centralno procesne enote, CPE, CUDA tehnologija, fizikalna simulacija, Cinema 4D
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:J. Pogačar
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:XIII, 53 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-11553 Novo okno
UDK:004.5(043.2)
COBISS.SI-ID:229737987 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:28.03.2025
Število ogledov:363
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The thesis presents an introduction to the topic and an overview of key areas, such as Graphics Processing Units (GPUs), CUDA technology, 3D animation, and the physical basis of the ball simulation. It describes the tools and technologies used, including the Cinema 4D software environment, supercomputers (HPC – High Performance Computing), and NVIDIA Tesla P100 graphics cards. This section focuses on the animation in Cinema 4D, where we modeled our animation and processed images. Following this, there is a chapter dedicated to optimizing the project using CUDA technology, which covers architectural advantages, optimization techniques, and the implementation of optimization for 3D animations, including rendering on a laptop and the Trdina supercomputer. In the final chapter, we present the results, including the analysis of the test environment, time and cost analysis, and performance analysis. The conclusion provides final findings.
Ključne besede:Graphics Processing Units, GPUs, Central Processing Units, CPUs, CUDA technology, physical simulation, Cinema 4D


Nazaj