Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Profesionalna produktna fotografija in digitalni ustvarjalci v svetu uporabniško ustvarjanje vsebine - Zakaj blagovne znamke potrebujejo oboje v digitalnem marketingu
Avtorji:ID Žabjek, Veronika (Avtor)
ID Prošić, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Veronika_Zabjek_Diplomska_naloga_.pdf (2,12 MB)
MD5: AA5456BDF4138BA12868B20B533CD37E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:VIST - Fakulteta za aplikativne vede
Opis:
Ključne besede:produktna fotografija, UGC, digitalno trženje, vizualna komunikacija
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12028 Novo okno
Datum objave v ReVIS:22.07.2025
Število ogledov:120
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Professional product photography and digital creators in the word of user-generated content - Why do brands need both in digital marketing
Ključne besede:product photography, UGC, digital marketing, visual communication


Nazaj