Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Politika komuniciranja s kupci v podjetju Starles, d. o. o.
Authors:ID Hudelja, Nika (Author)
ID Pompe, Andrej (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 8077$$zakljucno_delo.pdf (935,62 KB)
MD5: E466866324FBB7CE2DFA0E9B673A0556
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo obravnava komunikacijsko politiko podjetja Starles, d. o. o., v kontekstu sodobnih trženjskih izzivov. Glavni motiv za raziskavo je bilo iskanje učinkovite kombinacije tradicionalnih in digitalnih komunikacijskih kanalov. Cilj naloge je bil oceniti obstoječe komunikacijske prakse podjetja, potrditi tri hipoteze in oblikovati predloge za izboljšanje tržnega komuniciranja. Raziskava je potrdila pomemben vpliv komunikacijske strategije na zvestobo strank in njihovo odločitev za nakup. Poseben pomen imajo neposreden stik s prodajalcem, kakovost storitev in usklajena uporaba več komunikacijskih kanalov.
Keywords:tržno komuniciranje, komunikacijska politika, digitalni kanali, neposredna prodaja, promocijske aktivnosti, Starles, d. o. o., zadovoljstvo strank, raziskava, hipoteze, izboljšave
Year of publishing:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12044 New window
Publication date in ReVIS:01.08.2025
Views:49
Downloads:0
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back