Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Politika komuniciranja s kupci v podjetju Starles, d. o. o.
Avtorji:ID Hudelja, Nika (Avtor)
ID Pompe, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 8077$$zakljucno_delo.pdf (935,62 KB)
MD5: E466866324FBB7CE2DFA0E9B673A0556
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo obravnava komunikacijsko politiko podjetja Starles, d. o. o., v kontekstu sodobnih trženjskih izzivov. Glavni motiv za raziskavo je bilo iskanje učinkovite kombinacije tradicionalnih in digitalnih komunikacijskih kanalov. Cilj naloge je bil oceniti obstoječe komunikacijske prakse podjetja, potrditi tri hipoteze in oblikovati predloge za izboljšanje tržnega komuniciranja. Raziskava je potrdila pomemben vpliv komunikacijske strategije na zvestobo strank in njihovo odločitev za nakup. Poseben pomen imajo neposreden stik s prodajalcem, kakovost storitev in usklajena uporaba več komunikacijskih kanalov.
Ključne besede:tržno komuniciranje, komunikacijska politika, digitalni kanali, neposredna prodaja, promocijske aktivnosti, Starles, d. o. o., zadovoljstvo strank, raziskava, hipoteze, izboljšave
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12044 Novo okno
Datum objave v ReVIS:01.08.2025
Število ogledov:53
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj