Naslov: | Ameriški turisti v Sloveniji: Usklajevanje pričakovanj s turistično ponudbo in promocija Slovenije na ameriškem trgu |
---|
Avtorji: | ID Kvalić, Anastasiya (Avtor) ID Raspor, Andrej (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | 13361$$zakljucno_delo.pdf (4,21 MB) MD5: 7341437F3F3C2420D7B2E2685095B845
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
---|
Opis: | Magistrska naloga z naslovom Ameriški turisti v Sloveniji: Usklajevanje pričakovanj s turistično ponudbo in promocija Slovenije na ameriškem trgu obravnava izjemno aktualno tematiko povezovanja slovenske turistične ponudbe z zahtevami enega izmed najvplivnejših svetovnih turističnih trgov. Osrednji cilj raziskave je bil preučiti, kako lahko Slovenija kot trajnostna in butična destinacija bolje razume pričakovanja ameriških turistov ter ustrezno prilagodi svojo ponudbo in promocijske strategije.
Aktualnost teme izhaja iz dejstva, da zanimanje ameriških turistov za Slovenijo v zadnjih letih izrazito narašča, vendar destinacija še vedno ostaja premalo prepoznavna in neizkoriščena v smislu ciljnega trženja. Raziskava temelji na kvalitativni metodi – izvedeni so bili poglobljeni intervjuji z ameriškimi turističnimi agenti ter analiza promocijskih praks, kar je omogočilo globlje razumevanje percepcij, preferenc in ključnih dejavnikov, ki vplivajo na odločitev za obisk Slovenije.
Ugotovitve kažejo, da ameriški gostje v Sloveniji iščejo visoko kakovost storitev, avtentičnost, personalizacijo in trajnostno naravnanost – kar so močne konkurenčne prednosti Slovenije, a pogosto premalo izpostavljene. Naloga ponuja konkretna priporočila za razvoj zelenih, luksuznih in doživljajskih turističnih produktov, okrepitev digitalne prisotnosti ter večjo vključenost ameriških strokovnjakov v promocijske aktivnosti. S tem predstavlja pomemben prispevek k dolgoročnemu razvoju in višji konkurenčnosti slovenskega turizma na ameriškem trgu. |
---|
Ključne besede: | ameriški turisti, Slovenija, destinacijski marketing, trajnostni turizem, luksuzni turizem, turistična promocija, turistična izkušnja |
---|
Leto izida: | 2025 |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-12273  |
---|
Datum objave v ReVIS: | 23.09.2025 |
---|
Število ogledov: | 100 |
---|
Število prenosov: | 1 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |