Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Pomen ekonomske diplomacije in internacionalizacije za vstop na trg EU na primeru podjetja A : magistrsko delo
Authors:ID Plank, Miha (Author)
ID Justinek, Gorazd (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf FDS_2025_Miha_Plank.pdf (1,34 MB)
MD5: C27EA0073B6BA2B224098571E32F246B
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FDŠ - Nova Univerza - The Graduate School of Government and European Studies
Abstract:Magistrsko delo obravnava pomen ekonomske diplomacije in internacionalizacije za vstop podjetij na trg Evropske unije, s poudarkom na primeru Podjetja A. Evropska unija kot enoten trg s skupno zakonodajo, visokimi standardi in številnimi priložnostmi, predstavlja pomembno destinacijo za slovenska podjetja, ki zaradi omejenosti domačega trga iščejo rast in konkurenčnost v mednarodnem okolju. V nalogi sta ekonomska diplomacija in internacionalizacija obravnavani kot ključni orodji, ki državam in podjetjem omogočata učinkovitejši vstop in delovanje na tujih trgih. Raziskava temelji na kvalitativni metodologiji in vključuje deskriptivno, komparativno ter kompilacijsko metodo. V teoretičnem delu je predstavljen razvoj ekonomske diplomacije v Sloveniji, ključni akterji, pravni okvir in povezava z internacionalizacijo. Empirični del vključuje študijo primera Podjetja A, ki z uporabo PEST in SWOT analize ter analize konkurence osvetljuje dejavnike uspešnega vstopa na trg EU. Namen raziskave je ugotoviti, kako ekonomska diplomacija podpira internacionalizacijo podjetij in kako lahko podjetja, kot je Podjetje A, z uporabo diplomacije in prilagojenih strategij vstopa izboljšajo svojo konkurenčnost. Ugotovljeno je, da uspešna internacionalizacija temelji na kombinaciji močne institucionalne podpore, tehnološke pripravljenosti podjetja, zmožnosti prilagajanja regulativam EU in učinkovitem upravljanju notranjih virov.
Keywords:ekonomska diplomacija, internacionalizacija, trg EU, konkurenčnost, slovensko gospodarstvo
Place of publishing:Kranj
Place of performance:Kranj
Publisher:M. Plank
Year of publishing:2025
Year of performance:2025
Number of pages:1 spletni vir (1 datoteka PDF (86 str.))
PID:20.500.12556/ReVIS-12511 New window
COBISS.SI-ID:253182467 New window
UDC:33(043.2)
Note:Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 14. 10. 2025;
Publication date in ReVIS:27.10.2025
Views:61
Downloads:0
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Secondary language

Language:English
Title:The Role of Economic Diplomacy and Internationalization in Entering the EU Market through the Example of Company A


Back