Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen ekonomske diplomacije in internacionalizacije za vstop na trg EU na primeru podjetja A : magistrsko delo
Avtorji:ID Plank, Miha (Avtor)
ID Justinek, Gorazd (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf FDS_2025_Miha_Plank.pdf (1,34 MB)
MD5: C27EA0073B6BA2B224098571E32F246B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDŠ - Nova Univerza - Fakulteta za državne in evropske študije
Opis:Magistrsko delo obravnava pomen ekonomske diplomacije in internacionalizacije za vstop podjetij na trg Evropske unije, s poudarkom na primeru Podjetja A. Evropska unija kot enoten trg s skupno zakonodajo, visokimi standardi in številnimi priložnostmi, predstavlja pomembno destinacijo za slovenska podjetja, ki zaradi omejenosti domačega trga iščejo rast in konkurenčnost v mednarodnem okolju. V nalogi sta ekonomska diplomacija in internacionalizacija obravnavani kot ključni orodji, ki državam in podjetjem omogočata učinkovitejši vstop in delovanje na tujih trgih. Raziskava temelji na kvalitativni metodologiji in vključuje deskriptivno, komparativno ter kompilacijsko metodo. V teoretičnem delu je predstavljen razvoj ekonomske diplomacije v Sloveniji, ključni akterji, pravni okvir in povezava z internacionalizacijo. Empirični del vključuje študijo primera Podjetja A, ki z uporabo PEST in SWOT analize ter analize konkurence osvetljuje dejavnike uspešnega vstopa na trg EU. Namen raziskave je ugotoviti, kako ekonomska diplomacija podpira internacionalizacijo podjetij in kako lahko podjetja, kot je Podjetje A, z uporabo diplomacije in prilagojenih strategij vstopa izboljšajo svojo konkurenčnost. Ugotovljeno je, da uspešna internacionalizacija temelji na kombinaciji močne institucionalne podpore, tehnološke pripravljenosti podjetja, zmožnosti prilagajanja regulativam EU in učinkovitem upravljanju notranjih virov.
Ključne besede:ekonomska diplomacija, internacionalizacija, trg EU, konkurenčnost, slovensko gospodarstvo
Kraj izida:Kranj
Kraj izvedbe:Kranj
Založnik:M. Plank
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (86 str.))
PID:20.500.12556/ReVIS-12511 Novo okno
UDK:33(043.2)
COBISS.SI-ID:253182467 Novo okno
Opomba:Mag. delo 2. stopnje bolonjskega študija; Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 14. 10. 2025;
Datum objave v ReVIS:27.10.2025
Število ogledov:60
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Role of Economic Diplomacy and Internationalization in Entering the EU Market through the Example of Company A


Nazaj