Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Exploring choreography through a graphic score : master thesis of the higher education professional study programme of the second bologna cycle Dance, choreography
Avtorji:ID Tomašik, Milan (Avtor)
ID Kopač, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:URL https://d.cobiss.net/repository/si/files/256957443/166956/Toma%C5%A1ik_Milan_md_2023.pdf
 
.pdf Tomasik_Milan_md_2024.pdf (1,98 MB)
MD5: 9EF15FBC22707A15F1F9C8F0BDBEE47A
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:UAMEU - Univerza Alma Mater Europaea
Opis:The purpose of the Master’s Thesis is a choreographic exploration of Cornelius Cardew’s graphic score Treatise, traditionally intended for musical interpretation. The research involved five international dancers in a brief but intensive workshop in Ljubljana, culminating in two performances. The key research objectives included an exploration of the graphic score’s potential as a source of inspiration and compositional material for dance, an assessment of the integration of the score with both improvised and set movement material and an exploration of the coherence of these elements within the final performance. Methodologically, the research utilised a daily diary format to capture the dancers’ perceptions and experiences, a survey with essential questions and post-performance individual interviews. The findings prompted a reflection on the evolution of dance from the modern, the postmodern to the contemporary dance era, highlighting the historical and theoretical context relevant to the Treatise dance performance. The thesis examines diverse approaches to the body, dance composition and choreography, addressing spatial, temporal, rhythmical and architectural considerations, providing a deeper understanding of the work’s spatial dynamics and compositional strategies. This study not only contributes to the understanding of graphic scores in dance but also challenges and expands the interpretative possibilities of non-traditional scores in performing arts.
Ključne besede:composition, body, shape, space, rhythm
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:M.Tomášik
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:53 str., [17] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-12560 Novo okno
UDK:793.3:792.8(043.5)
COBISS.SI-ID:256957443 Novo okno
Datum objave v ReVIS:12.11.2025
Število ogledov:50
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Preučevanje koreografije skozi grafično partituro
Opis:Magistrsko delo obravnava koreografsko raziskavo grafične partiture Corneliusa Cardewa Treatise, ki je tradicionalno namenjena glasbeni interpretaciji. Raziskava je vključevala pet mednarodnih plesalcev na kratki, a intenzivni delavnici v Ljubljani, ki je vrhunec dosegla z dvema predstavama. Ključni cilji raziskave so vključevali preučevanje potenciala grafične partiture kot vira navdiha in kompozicijskega materiala za ples, ocenjevanje združevanja partiture z improviziranim in določenim gibalnim materialom ter raziskovanje koherence teh elementov v končni predstavi. V metodološkem smislu so bili v raziskavi uporabljeni beleženje v obliki dnevnika za zajemanje percepcij in izkušenj plesalcev, anketa z bistvenimi vprašanji in individualni intervjuji po nastopu. Ugotovitve so sprožile razmislek o razvoju plesa od moderne do postmoderne in sodobne plesne dobe, pri čemer so bile izpostavljene zgodovinske in teoretične okoliščine, ki so pomembne za plesno predstavo Treatise. Delo preučuje različne pristope k telesu, plesni kompoziciji in koreografiji, pri čemer obravnava prostorske, časovne, ritmične in arhitekturne vidike, kar omogoča globlje razumevanje prostorskih dinamik in kompozicijskih strategij dela. Ta študija ne prispeva le k razumevanju grafičnih partitur v plesu, ampak tudi spodbuja in širi interpretativne možnosti netradicionalnih partitur v uprizoritvenih umetnostih.
Ključne besede:kompozicija, telo, oblika, prostor, ritem


Nazaj