Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Zgodbarjenje in psihološki vpliv v prodaji
Authors:ID Kocman, Rok (Author)
ID Lisac, Aleš (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 10883$$zakljucno_delo.pdf (703,68 KB)
MD5: DD0712F9F87F132A6339DEACC1828E84
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu z naslovom Zgodbarjenje in psihološki vpliv v prodaji raziskujemo pomen in vpliv pripovedovanja zgodb v kontekstu digitalnega marketinga in psihološkega vpliva v okvirih prodaje. Osredotočamo se na analizo, kako strategije zgodbarjenja vplivajo na čustveno angažiranost potrošnikov, povečujejo prepričljivost marketinških sporočil, krepijo zvestobo blagovnim znamkam in pozitivno vplivajo na odnos potrošnikov do blagovnih znamk. Prek sistematičnega pregleda literature, analize primerov uspešnih podjetij in empiričnega raziskovanja v delu razkrivamo, kako lahko pripovedovanje zgodb služi kot močno orodje za izgradnjo globljih povezav med blagovnimi znamkami in njihovimi ciljnimi skupinami. Z uporabo primerov iz različnih panog in uspešnih blagovnih znamk ta študija poudarja praktično uporabnost zgodbarjenja za doseganje tržnih ciljev in izboljšanje prodajnih rezultatov.
Keywords:zgodbarjenje, marketing, psihološki vpliv, čustva, marketinško sporočilo.
Year of publishing:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12625 New window
Publication date in ReVIS:03.12.2025
Views:53
Downloads:1
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back