Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Zgodbarjenje in psihološki vpliv v prodaji
Avtorji:ID Kocman, Rok (Avtor)
ID Lisac, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 10883$$zakljucno_delo.pdf (703,68 KB)
MD5: DD0712F9F87F132A6339DEACC1828E84
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu z naslovom Zgodbarjenje in psihološki vpliv v prodaji raziskujemo pomen in vpliv pripovedovanja zgodb v kontekstu digitalnega marketinga in psihološkega vpliva v okvirih prodaje. Osredotočamo se na analizo, kako strategije zgodbarjenja vplivajo na čustveno angažiranost potrošnikov, povečujejo prepričljivost marketinških sporočil, krepijo zvestobo blagovnim znamkam in pozitivno vplivajo na odnos potrošnikov do blagovnih znamk. Prek sistematičnega pregleda literature, analize primerov uspešnih podjetij in empiričnega raziskovanja v delu razkrivamo, kako lahko pripovedovanje zgodb služi kot močno orodje za izgradnjo globljih povezav med blagovnimi znamkami in njihovimi ciljnimi skupinami. Z uporabo primerov iz različnih panog in uspešnih blagovnih znamk ta študija poudarja praktično uporabnost zgodbarjenja za doseganje tržnih ciljev in izboljšanje prodajnih rezultatov.
Ključne besede:zgodbarjenje, marketing, psihološki vpliv, čustva, marketinško sporočilo.
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12625 Novo okno
Datum objave v ReVIS:03.12.2025
Število ogledov:55
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj