| Naslov: | ORODJA IN TEHNIKE ZA UČINKOVITO PRODAJNO VODENJE |
|---|
| Avtorji: | ID Hren, Tine (Avtor) ID Lisac, Aleš (Mentor) Več o mentorju...  |
| Datoteke: | 10894$$zakljucno_delo.pdf (785,08 KB) MD5: BBEA5AFD90FCC6DDB61323419FA66CBE
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
|---|
| Organizacija: | GeaCol - Gea College
|
|---|
| Opis: | Diplomsko delo z naslovom "Orodja in tehnike za učinkovito prodajno vodenje" obravnava ključne vidike prodajnega vodenja, s poudarkom na orodjih in tehnikah, ki jih slovenska podjetja uporabljajo za izboljšanje prodajnih procesov. V raziskavi so bila analizirana podjetja različnih velikosti in panog, pri čemer so bile ocenjene metode, kot so motiviranje zaposlenih, coaching, upravljanje odnosov s strankami (CRM), KPI kazalniki in različni načini nagrajevanja delovne uspešnosti.
Cilj dela je bil ugotoviti, katera orodja in tehnike so najučinkovitejša ter kako jih podjetja uporabljajo v praksi. Raziskava je pokazala, da slovenska podjetja največ pozornosti namenjajo ocenjevanju delovne uspešnosti, finančnemu nagrajevanju in motiviranju zaposlenih. Medtem, ko so KPI kazalniki in skupinski bonusi ocenjeni kot manj učinkoviti, se je izkazalo, da podjetja pogosto uporabljajo CRM sisteme za sledenje interakcijam s strankami.
Na podlagi ugotovitev je bilo podanih več priporočil za izboljšanje prodajnega vodenja, vključno z večjo uporabo analize prodajnih podatkov, prilagojenim coachingom in bolj strateškim pristopom k nagrajevanju zaposlenih. |
|---|
| Ključne besede: | prodajno vodenje, orodja in tehnike, motivacija zaposlenih, CRM, finančno nagrajevanje, KPI kazalniki. |
|---|
| Leto izida: | 2025 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/ReVIS-12630  |
|---|
| Datum objave v ReVIS: | 05.12.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 70 |
|---|
| Število prenosov: | 2 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |