Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Vloga pozitivne naravnanosti, ustrežljivosti, prijaznosti in dobre empatije v prodaji
Avtorji:Zorec, Tinkara (Avtor)
Šuster Erjavec, Hana (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:prodaja, prodajalci, pozitivno mišljenje, prijaznost, ustrežljivost, empatija, magistrsko delo
Leto izida:2017
Založnik:[T. Fortuna]
Izvor:Celje
UDK:658.8:159.942(043.2)
COBISS_ID:513659452 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Število ogledov:2870
Število prenosov:178
Datoteke:.pdf RAZ_Zorec_Tinkara_i2017.pdf (1,89 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj