Title: | Kako uporaba spletne učilnice spodbuja interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče |
---|
Authors: | Bratkovič, Damjan (Author) Damij, Nadja (Mentor) More about this co-author... |
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Bachelor thesis/paper |
---|
Tipology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto |
---|
Abstract: | Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011). |
---|
Keywords: | fokusna skupina, sekundarni viri, spletna učilnica, Moodle, interaktivni odnos, učenec, učitelj |
---|
Year of publishing: | 2011 |
---|
Publisher: | [D. Bratkovič] |
---|
Source: | Novo mesto |
---|
COBISS_ID: | 1024327233 |
---|
UDC: | 37.091.3(043):004.5 |
---|
Note: | Na ov.: Diplomska naloga : univerzitetnega študijskega programa prve stopnje;
|
---|
Views: | 2671 |
---|
Downloads: | 144 |
---|
Files: | UN_2011_Damjan_Bratkovic.pdf (1,29 MB)
|
---|
| Metadata: | |
---|
Licenca: | Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |