Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Analiza poslovanja in strategija rasti podjetja Starles d. o. o.
Authors:Hudelja, Kaja (Author)
Aver, Boštjan (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Starles, d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2006. Podjetje Starles, d. o. o., je specializirana trgovina z mizarskim okovjem in drugimi storitvami ter proizvodno dejavnostjo notranjega pohištva. Cilj diplomskega dela je analizirati dosedanje stanje podjetja ter na podlagi rezultatov napovedati njegove možnosti za rast in razvoj. V diplomskem delu smo analizirali notranje ter zunanje dejavnike s pomočjo PESTEL analize in Porterjeve analize petih sil. MOF analizo smo uporabili za pregled preteklih dejavnikov poslovanja, s pomočjo RECoIL analize pa ugotovili možnosti za rast podjetja. Za strategijo nadaljnje rasti podjetja smo uporabili Ansoffovo matriko, BCG matriko, SWOT ter TOWS analizo. Analiza bodoče rasti podjetja pa je bila narejena po modelu Allana Gibba. Prednosti podjetja so povezan kolektivni duh, kakovost, uporaba sodobne opreme in strojev ter sledenje trendom v lesni industriji. Strategija rasti v podjetju se načrtuje s pomočjo generične ter diverzificirane rasti, kar pomeni, da je potrebno povečati obseg ponudbe na sedanjih trgih ter izvesti uvajanje novega produkta na obstoječem trgu. Podjetje Starles, d. o. o., je v zadnjih letih dosegalo uspešne poslovne rezultate, kar je predstavljeno v analizi poslovanja za obdobje od leta 2016 do 2018, za nadaljnji dve leti poslovanja pa je narejena napoved rasti podjetja. V letu 2016 so čisti prihodki od prodaje znašali 2.083.500,72 € in so se letno povečevali, tako da so leta 2018 znašali 2.518.716,87 €, kar pomeni, da so se v dveh letih čisti prihodki povečali za 21 %. Čisti prihodki od prodaje naj bi glede na načrte oz. poslovne plane v letu 2020 znašali približno 70 % več kot v letu 2016, in sicer zaradi širjenja proizvodne dejavnosti podjetja. Skupaj s prihodki se posledično povečujejo tudi odhodki. Podjetje se želi še dodatno razširiti, kar za sabo prinese zaposlovanje dodatnega kadra in s tem povečanje stroškov dela.
Keywords:PESTEL analiza, Porterjeva analiza petih sil, MOF-analiza, RECoIL analiza, Ansoffova matrika, BCG matrika, SWOT analiza, TOWS matrika, napoved bodoče rasti podjetja.
Year of publishing:2019
Publisher:[K. Hudelja]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:19830531 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:23076
Views:2197
Downloads:242
Files:.pdf 1638$$diploma-kaja_hudelja_oddaja._tehnicno_dokoncno_urejena.pdf (1,27 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back