Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Pomen zadovoljstva potrošnikov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev na primarni ravni
Avtorji:
Flašker, Marija
(Avtor)
Vukasovič, Tina
(Mentor)
Več o soavtorju...
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:
zdravstvene storitve
,
uporabniki zdravstvenih storitev
,
zadovoljstvo uporabnikov
,
zdravstveni delavci
,
zdravstvena dejavnost
Leto izida:
2020
Založnik:
[M. Flašker]
Izvor:
Celje
UDK:
614.2:005(043.2)
COBISS_ID:
25419267
Opomba:
Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:
1702
Število prenosov:
120
Datoteke:
RAZ_Flasker_Marija_i2020.pdf
(705,33 KB)
Metapodatki:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj