Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Analiza zadovoljstva kupcev s storitvami turističnega centra
Avtorji:Ošep, Liza (Avtor)
Jagodič, Gregor (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:turizem, storitev, zadovoljstvo, kupci
Leto izida:2020
Založnik:[L. Ošep]
Izvor:Celje
UDK:338.48:005.52(043.2)
COBISS_ID:42627075 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Število ogledov:1302
Število prenosov:90
Datoteke:.pdf RAZ_Osep_Liza_i2020.pdf (1,29 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj