Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trgu
Authors:Bandelli, Maks (Author)
Pompe, Andrej (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Tipology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo opisuje proces uvajanja nove blagovne znamke maziva in olja na slovenskem trgu. Dandanes na trgu nastopa ogromna ponudba tovrstnih izdelkov, za uspeh pri prodaji in uveljavljanju nove blagovne znamke se je treba skrbno pripraviti in svojo ponudbo predstaviti na izstopajoč način. Čedalje bolj se je treba zavedati, da se število ponudnikov veča hitreje kot število povpraševalcev. Zelo pomembno je ugotoviti potencial, ki ga imamo z novo blagovno znamko, prednosti, ki jih lahko ponudimo kupcu, ter vzpostaviti pogoje, da se kupci prepričajo ter ujamejo z našim proizvodom na poti zadovoljevanja njihovih potreb.
Keywords:olja, maziva, Pakelo, uvajanje, blagovna znamka, pozicioniranje, potencial, prodaja.
Year of publishing:2021
Publisher:[M. Bandelli ]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:83175939 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:26278
Views:986
Downloads:82
Files:.pdf 2764$$diplomsko_delo_maks_bandelli__2_oddaja__1otp.pdf (2,12 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back