Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Oblikovanje strateškega in marketinškega načrta ter realizacija izdelave spletne platforme Dom za vse
Authors:Žitnik, Tilen (Author)
Pompe, Andrej (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Digitalizacija nepremičninskega sektorja je neizbežna in je v času pandemije covida-19 še posebej v ekspanziji, saj smo ljudje primorani gledati vse v zvezi z nepremičninami na spletu. Magistrsko delo, se deli na teoretični in praktični del. V prvem delu smo predstavili vso potrebno teorijo za lažje razumevanje praktičnega dela. V drugem delu, praktičnemu delu, smo začeli z anketo, s katero smo preučili, ali je trg pripravljen na tako celovito ponudbo za vse v zvezi z nepremičninami, kot jo bo ponujala naša spletna platforma, Dom za vse.
Keywords:nepremičnine, spletna platforma, digitalizacija, poslovni načrt, digitalni marketing
Year of publishing:2022
Publisher:[T. Žitnik]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:126175747 Link is opened in a new window
UDC:005(043.3)
VisID:27651
Views:461
Downloads:44
Files:.pdf 3331$$zakljucno_delo.pdf (4,52 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back