Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Načrtovanje rasti izbranega podjetja v trgovski dejavnosti
Authors:ID Užmah, Tomaž (Author)
ID Letonja, Marina (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3401$$zakljucno_delo.pdf (1,23 MB)
MD5: 2303C5A5579D35DA935B02F018FD2E4B
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo je zasnovano na analizi izbranega podjetja, ki se ukvarja z uvozom, prodajo in distribucijo nadomestnih delov in dodatne opreme za osebna in lahka dostavna vozila. Zasnova diplomskega dela temelji na modelu rasti Allana Gibba (1991), ki s pomočjo orodij strateške analize analizira preteklo in sedanje poslovanje podjetja (analiza MOF), preverja potencial rasti podjetja (analiza RECoIL, analiza SWOT, matrika BCG), analizira poslovno okolje podjetja (analiza PEST-EL) in na koncu s pomočjo matrike TOWS in Ansoffove matrike nudi pomoč pri pripravi ustreznih rešitev in izbiri najprimernejše strategije za nadaljnjo rast podjetja. Cilj diplomskega dela je na podlagi orodij strateške analize oceniti in prepoznati potencial podjetja za nadaljnjo rast ter potrditi, da je za podjetje najprimernejša strategija rasti rast s koncentrično spojitvijo. Strategija, ki jo predlagamo, je koncentrična spojitev – nakup podjetja na madžarskem trgu, ki posluje v isti ali sorodni panogi.
Keywords:načrtovanje rasti, analiza MOF, analiza RECoIL, analiza SWOT, Ansoffova matrika, rast podjetja, strategija rasti.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[T. Užmah]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-9290 New window
COBISS.SI-ID:130512643 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:22.11.2022
Views:777
Downloads:73
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back