Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Razvoj marketinga znamke Cockta
Avtorji:ID Cajhen, Ana (Avtor)
ID Sila, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 4618$$zakljucno_delo.pdf (3,25 MB)
MD5: F2D32D78AE8BCBF4C19F874419D77194
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.
Ključne besede:Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Cajhen]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-9944 Novo okno
UDK:33(043.3)
COBISS.SI-ID:166263043 Novo okno
Datum objave v ReVIS:26.09.2023
Število ogledov:744
Število prenosov:19
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj