Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (40)

  1. Nejc Hribernik: Vloga kolektivnega nagrajevanja pri zadovoljstvu in motivaciji zaposlenih
  2. Sašo Gričnik: Strategija z izvedbenim načrtom inovativni pristop pri lansiranju novega izdelka (palubnik) na navtičnem trgu – študija primera
  3. Mirjam Penca: Analiza uspešnosti digitalnega marketinga v podjetju X
  4. Lovro Godec: Vodenje v sodobni organizaciji
  5. Nastja Škoberne: Managementu znanja v carinskih postopkih
  6. Jure Kozelj: Management kakovosti pri delu z dobavitelji v izbranem podjetju
  7. Jasmina Kapun: Upravljanje sprememb - študija primera
  8. Kaja Klar: Vpliv dobrih medsebojnih odnosov na delovnem mestu na uspešnost podjetja
  9. Robert Karlo: Pomen zaposlitvenega marketinga za učinkovitost pridobivanja kadrov
  10. Anja Švegler: Timsko delo v enotah Centra za socialno delo Celje
  11. Marko Rečnik: Kadrovske potrebe in prenos znanja v logističnem podjetju Fijavž, d. o. o.
  12. Lea Jurhar: Analiza poslovne komunikacije v obravnavanih organizacijah
  13. Sanda Jerman: Sodobni pristopi k pripravi strategije Cene Štupar – CILJ
  14. Andreja Pukl: Uporaba managementa znanja pri oblikovanju spletnih strani in spletnih trgovin
  15. Tjaša Železnik: Analiza smiselnosti izgradnje pametnega in energetsko varčnega naselja
  16. Maja Matuš Sušec: Dejavniki vpliva na nakup kozmetičnih izdelkov
  17. Ines Pantner: Stres pri osebah z diagnozo multiple skleroze na njihovem delovnem mestu in epidemija COVID-19
  18. Kristina Peunik: Quiet quitting in "rage applying" kot fenomena v organizacijah
  19. Merima Merzlak: Vloga in pomen agilnega vodenja za zaposlene in organizacijo – študija primera
  20. Rebeka Drnovšek: Finančna pismenost med mladimi
  21. Gregor Rozman: Analiza trga digitalne distribucije videoiger s pomočjo programa Pajek
  22. Sara Rančan: Vloga oddelka nabave ter pomen procesa izbire, ocenjevanja in razvoja dobaviteljev v proizvodnem podjetju
  23. Katja Ostreuh: Vpliv epidemioloških sprememb na menedžment človeških virov in delo od doma kot posledica pandemije
  24. Vesna Verdenik: Vpliv vodje in vodenja na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju
  25. Marko Prišenk: Vedenje potrošnikov pri nakupu mobilnih telefonov
  26. Dušan Potočnik: Pomen blagovne znamke za podjetje na medpodjetniškem trgu
  27. Valentina Poljak: Vpliv vodenja na uspešnost organizacije
  28. Nik Hanc: Analiza izbranega podjetja z vidika prenosa znanja in vloge managementa znanja
  29. Ema Sotenšek Prcač: Organizacijska kultura, klima ter zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju
  30. Mojca Sivka: Prenos znanja s strani vodij prodaje na komercialiste na terenu
  31. Mateja Klarić: Razvoj kadrov v podjetju X
  32. Klemen Erjavec: Upravljanje z zaposlenimi po principu managementa znanja v podjetju X
  33. Sabina Mulej: Uvajanje nemške blagovne znamke Vocil stropov na slovenski trg
  34. Liza Ošep: Analiza zadovoljstva kupcev s storitvami turističnega centra
  35. Nina Zlatečan: Pomen inoviranja v srednjih in malih družinskih podjetjih
  36. Olga Gruden: Vpetost management znanja v ekonomski vidik prodaje gotovih jedi
  37. Aleks Senica: Kako s pomočjo managementa znanja izboljšati trženjske aktivnosti podjetja "X"?
  38. Mojca Košec: Vpliv management znanja na uspešnost v izbranem podjetju
  39. Mirza Glavić: Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
  40. Tina Hriberšek: Vpliv vodenja in usposabljanja zaposlenih na doseganje strateških ciljev podjetja

Diplomska dela (40)

  1. Neja Podkrižnik: Indirektna nabava in pasti v nabavnem procesu
  2. Neža Likar: Upravljanje dobavne verige v podjetju X, d. o. o.
  3. Maruša Štraus: Vloga influencerjev in prihodnost marketinških kampanj
  4. Gašper Založnik: Vrste zavarovalniških goljufij in njihove posledice
  5. Melanie Kelenc Špes: Analiza IKT pismenosti in uporabe IKT med generacijami X, Y in Z
  6. Nastja Škoberne: Vodenje in motivacija v izbranem podjetju
  7. Anja Švegler: Osebno trenerstvo od poslovnega načrta do ustanovitve samostojnega podjetnika
  8. Nina Bračun: Žensko podjetništvo v Sloveniji
  9. Urška Zagožen: Vstop podjetja X na trg Brazilije na področju zobozdravstva
  10. Maša Pusar: Vpliv porekla istega blaga iz različnih držav pri uvozu v Skupnost
  11. Đeneta Zečiri: Ustvarjanje blagovne znamke na primeru blagovne znamke podjetja X
  12. Nina Mesiček: Ustanovitev podjetja in značilnosti ženskega podjetništva
  13. Sabina Nišić: Usposabljanje zaposlenih
  14. Vesna Klopčič: Uporaba sodobnih komunikacijskih kanalov v podjetju za povečanje prodaje
  15. Barbara Serdinšek: Trg dela in zaposlovanje tujcev iz tretjih držav s poudarkom na zaposlovanju delavcev iz BIH
  16. Simona Krajnc: Spremembe v podjetju na primeru Zavarovalnice Triglav, d.d.
  17. Maksida Kovačević: Sodobni komunikacijski kanali za pospeševanje prodaje v podjetju X
  18. Helena Berneker: Razvoj blagovne znamke
  19. Jerneja Krameršek: Proces kadrovanja v podjetju s poudarkom na predstavitvi nezakonitega zaposlovanja
  20. Klavdija Šket: Predlog izboljšave strategije trženja in oglaševanja v storitvenem podjetju X
  21. Damjan Dobrovšak: Oblikovanje prodajne strategije podjetja x za prodajo hidravlične dvižne mize
  22. Anja Jakob: Nakupno vedenja potrošnikov
  23. Domen Godec: Možne strategije razvoja in rasti storitvenega podjetja
  24. Natalija Klokočovnik: Motivi, ovire in spodbude ženskega podjetništva v Sloveniji
  25. Lucija Pusovnik: Management človeških virov v športu
  26. Martina Senica: Kadrovanje v podjetju X
  27. Amra Topić: Kadrovanje v podjetju - študija primera
  28. Saša Brezovnik: Vpliv COVID-19 na sponzoriranje
  29. Ina Kruljac: Virtualna resničnost v marketingu
  30. Nuša Črep: Vpliv nedenarnih nagrad na motivacijo zaposlenih
  31. Vesna Močilar: Vodenje in motivacija
  32. Tanja Sajovic: Pristop k postopkom uvoza zdravil in medicinskih pripomočkov za humano medicino v Republiki Sloveniji
  33. Aleksandra Špela Lukas: Poslovni načrt ustanovitve podjetja - gostinski lokal
  34. Kristina Babić: Motivacija kot ključ do potencialov zaposlenih
  35. Gregor Rozman: Uporaba spletnih medijev za oglaševanje in promocijo na primeru Pokrajinskega muzeja Celje
  36. Uroš Štorman: Podjetniška ideja "pomoč in oskrba na domu"
  37. Katja Perko: Prepoznavnost blagovne znamke trgovskega podjetja Mercator d. d. in njen vpliv na nakupno odločitev kupcev
  38. Damjana Zabukovnik: Odnosi in nasledstvo v družinskih podjetjih
  39. Aleks Senica: Kako izboljšati trženjske aktivnosti kmetijske zadruge X
  40. Nikola Prodanović: Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih na delovnem mestu