Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (153)

  1. Iia Uchaneishvili: Digital communication strategies for promoting Cedevita and Nutrino lab among generation z in Slovenia
  2. Jan Malgaj: Analiza nakupnih dejavnikov pri odločitvi potrošnikov za nakup izdelka blagovne znamke Generali
  3. Gloria Magerl: Proces razvoja novega izdelka podjetja SVitViVa d.o.o.
  4. Nina Topolovec: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo storitev izbranega podjetja
  5. Sandra Boškić: Vpliv izobraževanja na prodajne veščine zaposlenih v kontaktnem centru banke X
  6. Tomo Ilijaš: Potenciali diverzifikacije rasti podjetja Tegar, d. o. o. s poudarkom na krepitvi blagovne znamke
  7. Aleš Greifoner: Pomen različnih strategij in tipov pogajanj v nabavnem procesu
  8. Jasmina Jud: Strategija in politika določanja cen v kmetijstvu
  9. Nina Ledinek Rezman: Zadovoljstvo kupcev z opravljeno storitvijo transporta v izbranem podjetju
  10. Gorazd Halič: Trženjska implementacija programov uravnotežene prehrane v delovnih okoljih
  11. Brigita Andrejek: Strategija trženja ponudbe podjetja Avto center Andrejek
  12. Sanja Žlavs: Analiza vedenja potrošnikov pri nakupu oblačil blagovnih znamk
  13. Špela Juhart: Analiza zadovoljstva kupcev blagovne znamke Gea
  14. Darja Podbelšek: Analiza zadovoljstva obiskovalcev Slamnikarskega muzeja s kakovostjo muzejskih storitev
  15. Ana Hočevar: Analiza zadovoljstva učencev s podporo učiteljev v osnovni šoli
  16. Saša Aleksič: Veščine managerjev in njihov vpliv na marketinško produktivnost
  17. Mateja Bobek: Učinki zvoka holističnih inštrumentov na celostno dobro počutje človeka s poudarkom na trženjski strategiji
  18. Maja Višnar: Vloga vsebinskega marketinga pri gradnji prepoznavnosti blagovne znamke
  19. Matej Štante: Analiza orodij digitalnega marketinga blagovnih znamk kozmetičnih izdelkov
  20. Miha Bukovec: Analiza nabavnega procesa v izbranem podjetju
  21. Sebastijan Dolenc: Analiza nakupnega procesa odločanja potrošnikov pri izbiri pohištva
  22. Nina Kreft: Analiza interesa vaščanov za ponovno odprtje vaške trgovine s ponudbo lokalnih živilskih izdelkov
  23. Nataša Seljak: Inovativni in marketinško podprti pristopi k proaktivnemu rekrutiranju novo zaposlenih
  24. Saša Kancler: Zadovoljstvo zaposlenih na primeru hotela Jakec in hotela Zarja v primerjavi z uspešnostjo poslovanja
  25. Darja Jezovšek: Dejavniki nakupnega odločanja kupcev in investitorjev v gradbeništvu
  26. Matic Lesnik: Zadovoljstvo digitalnih naročnikov Večera s storitvami in uporabniško izkušnjo
  27. Jerneja Petek: Zadovoljstvo staršev s področji delovanja osnovne šole otroka
  28. Anastazija Pečovnik: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Afrodita Cosmetics
  29. Alenka Selič: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke delodajalca med zaposlenimi v Mlekarni Celeia, d. o. o.
  30. Grega Arh: Analiza zlatih gazel 2001-2023
  31. Monika Pekošak: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Candy na slovenskem trgu
  32. Evelina Posavec: Analiza vplivnih dejavnikov nakupnega vedenja potrošnikov pri spletnih nakupih
  33. Laura Kregar: Analiza vedenja potrošnikov pri izbiri načina varčevanja
  34. Klavdija Štriker: Pomen izvajanja poprodajnih aktivnosti za zagotavljanje zadovoljstva in zvestobe strank
  35. Jelka Goršič: Merjenje zadovoljstva komitentov z bančnimi storitvami izbrane banke
  36. Mitja Lavrenčič: Predlog izboljšave nabave s skladiščnim poslovanjem v podjetju EM, d. d.
  37. Bernarda Bungić: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Instagram
  38. Timi Fazliu: Zadovoljstvo pacientov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev
  39. Aleksandra Boldirev: Analiza nabavnega procesa in ključni vplivni dejavniki v izbranem podjetju
  40. Biljana Dragojević: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu električnih avtomobilov v Sloveniji
  41. Špela Čupeljič Perc: Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke »Živa« na trg
  42. Tina Vertič: Tržno-komunikacijska strategija za podjetje Altius
  43. Saška Čerčnik: Vedenjske navade potrošnikov pri nakupu produktov čiščenja odpadnih voda »MKČN« v razpršeni gradnji
  44. Aleksandra Grofelnik: Analiza dejavnikov nakupnega vedenja porabnikov v procesu odločanja o nakupu temne čokolade
  45. Patricija Šneler: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izbranih storitev podjetja NLB, d. d.
  46. Adil Mušinović: Analiza nabavnega procesa v podjetju JOMI Labels d.o.o.
  47. Boris Čelofiga: Razvoj polavtomatske pištole "Striker" - od idejne zasnove do trženja
  48. Barbara Medved: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih iz ekološkega kmetijstva
  49. Simon Smrke: Izvedba javnih naročil na področju gradbeništva
  50. Primož Gajšek: Trendi oglaševanja nepremičnin v Sloveniji in vpliv epidemije Covid-19 nanje
  51. Tadeja Penko: Prepoznavnost vizualnih konstant komuniciranja na področju slovenskih znamk otroških oblačil
  52. Tim Pučko: Tržna strategija podjetja Plastika Skaza, d. o. o., pri lansiranju izdelkov lastne blagovne znamke v spletni trgovini Amazon
  53. Klemen Očko: Uporaba orodij digitalnega marketinga v izbranem hotelu
  54. Neja Klančnik: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu trajnostnega izdelka izbrane blagovne znamke
  55. Nataša Kitak: Digitalni marketing in primer uporabe marketinga z vplivneži v podjetju X
  56. Andreja Mlakar Talović: Analiza vedenja porabnikov v procesu odločanja za nakup kave
  57. Diana Petek: Analiza vedenja potrošnikov pri spletnem nakupovanju
  58. Boris Ćućić: Zadovoljstvo uporabnikov Pošte Slovenije
  59. Nenad Duvnjak: Analiza procesov nabave v povezavi z izvajanjem javnih naročil v Javnem podjetju Snaga, d. o. o.
  60. Tanja Selič: Trženje izdelkov s pomočjo digitalnega marketinga v podjetjih trgovske dejavnosti
  61. Monika Kovačič: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izbranega podjetja
  62. Dejan Valenčak: Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o.
  63. Janja Slatnar: Prednakupno vedenje porabnikov mobilnih storitev
  64. Boris Kmetec: Pomen zaznane transparentnosti pri nabavi in vpliv na zadovoljstvo zaposlenih v izbrani bolnišnici
  65. Aljaž Kos: Etika v prodaji zavarovanj
  66. Aleksander Petrič: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu športnih izdelkov
  67. Katarina Artnik: Izbor potencialnih in ocenjevanje obstoječih dobaviteljev v podjetju JUB, d.o.o.
  68. Klementina Sivka: Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o.
  69. Anica Trauner: Analiza dejavnikov odločanja staršev pri izbiri vrtca in vloga tržnega komuniciranja
  70. Barbara Mljač: Motivi za nakup čebeljih izdelkov
  71. Aleksandra Breg: Vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja pri živilih lokalnega porekla
  72. Andreja Bergant: Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak
  73. Klavdija Zupančič: Analiza vplivnih dejavnikov pri nakupu čebeljih izdelkov
  74. Adem Dizdarević: Tranzicija avtomobilske industrije in vpeljava električnih vozil v Sloveniji
  75. Maja Gorjup Zdovc: Pomen odnosov z javnostmi pri trženju nevladnih organizacij - primer društva svetovalcev za laktacijo in dojenje Slovenije
  76. Daliborka Brčan: Analiza zadovoljstva zaposlenih v dejavnosti zasebnega varovanja in vpliv le tega na naročanje storitev zasebnega varovanja
  77. Aleksandra Babič: Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
  78. Barbara Košir: Znanje tržnika "ključ" za uspeh organizacije pred konkurenco
  79. Ida Rak: Znanje in inovativnost v odprtem sistemu inoviranja
  80. Nataša Užmah: Zavedanje pomena in uporabne vrednosti raziskav trga na primeru banke X
  81. Damjana Horvat: Zadovoljstvo porabnikov s storitvami v Vrtcu Mavrica Vojnik
  82. Renata Videčnik: Zadovoljstvo odjemalcev v povezavi s procesi managementa znanja
  83. Tjaša Klopčič: Vpliv pridobivanja znanja na zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji X
  84. Nuša Lilija: Vpliv prenosa znanja za uspešnejši nastop razstavljavcev na sejemski prireditvi MOS Celje
  85. Klemen Godicelj: Vpliv managementa znanja na inovativnost v slovenskih podjetjih
  86. Andreja Petric: Vloga znanja v procesu vrednotenja lastne blagovne znamke v podjetju X
  87. Petra Grajžl: Vloga strategije tržnega komuniciranja pri oglaševanju s pomočjo LED svetlobnih zaslonov
  88. Barbara Suholežnik Kugler: Uvajanje nove podobe blagovne znamke
  89. Elvedina Bešić Pobrić: Uporaba trženjskih znanj podjetja v tržnem komuniciranju
  90. Anita Jeneš Bartolme: Tržno komuniciranje storitve najema predpražnikov kot ključni element trženjskega spleta
  91. Evelina Krajnc: Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
  92. Sabina Herman: Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg
  93. Mojca Kraner: Strategija trženja inovativnega podjetja
  94. Karmen Koželj: Strategija trženja blagovne znamke Tajfun na mednarodnih trgih
  95. Nataša Lojen: Sprememba vodstva in vpliv na organizacijsko klimo v podjetju X
  96. Ksenija Došler: Sejem kot komunikacijsko orodje za predstavitev in prenos znanja
  97. Sara Oset: Prodajna uspešnost svetovalcev v trgovini z oblačili
  98. Primož Bartolme: Proces nakupnega odločanja z vplivom zadovoljstva porabnikov na izvajanje geodetskih storitev
  99. Verica Seničar: Prenos znanja in zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji skozi različna časovna obdobja
  100. Saša Borovnik: Predlog strategije trženja izdelkov trgovske blagovne znamke X
  101. Nina Marinčič: Pomen planiranja temeljnih strategij marketinga za uspešno poslovanje organizacije
  102. Dejan Cverlin: Pomen managementa znanja pri širitvi prodajnega programa z novim izdelkom lastne blagovne znamke
  103. Martina Barkovič: Pomen managementa znanja pri pozicioniranju blagovne znamke
  104. Karmen Pajmon: Pomembnost logističnega in špediterskega znanja v mednarodni menjavi blaga
  105. Sergeja Podkrajšek: Organizacijska klima in njen vpliv na zadovoljstvo zaposlenih
  106. Aleksander Strajnič: Optimizacija nabave materiala kot pomemben dejavnik pri uspešnem poslovanju podjetja
  107. Barbara Štancer: Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za izdelke brez glutena
  108. Suzana Sopek: Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
  109. Lidija Žmavc: Kompetence učiteljev v družbi znanja
  110. Katica Škrinjar: Interno komuniciranje kot dejavnik doseganja večje prodaje storitev v podjetju
  111. Robert Ružman: Čustvena inteligenca, ključ do uspešnega podjetja
  112. Tanja Vetmić: Analiza vplivnih dejavnikov v procesu nakupnega odločanja pri izbiri telekomunikacijskega operaterja
  113. Romana Pavič: Analiza procesa strateškega marketinga v organizaciji z veleprodajo izdelkov
  114. Ksenija Arzenšek: Analiza prepoznavnosti in predlog strategije tržnega komuniciranja za blagovno znamko X
  115. Jure Zidar: Analiza notranjih potencialov podjetja za uspešno uvedbo toplotne črpalke na slovensko tržišče
  116. Domen Grudnik: Upravljanje blagovne znamke
  117. Lidija Pungeršek: Zadovoljstvo uporabnikov spletnega bančništva izbrane banke Slovenije
  118. Marija Flašker: Pomen zadovoljstva potrošnikov pri zagotavljanju kakovosti zdravstvenih storitev na primarni ravni
  119. Monika Slanc: Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev
  120. Lidija Čadej: Predlog strategije trženja in njen pomen pri upravljanju izbrane blagovne znamke
  121. Valentino Valentine: Prenos znanja na končne kupce z uporabo marketinškega pristopa
  122. Tina Kavčič: Pomen tržnega komuniciranja podjetja Nigrad, d. d., pri izboljšanju ugleda podjetja in plačilne discipline uporabnikov storitev
  123. Sara Strmčnik Bastl: Uvajanje nove storitve na izbrano tuje tržišče
  124. Ben Jashari: Vpliv liberalizacije v železniškem prometu na trženje storitev prevozov
  125. Vesna Lainšček: Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
  126. Amadeja Komprej Berce: Analiza strategije trženja izbranih podjetij pri poslovanju na tujem trgu
  127. Denis Blažan: Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov
  128. Robi Ribežl: Pomen kompetenc trenerjev košarke za doseganje boljšega tržnega pozicioniranja Košarkarskega kluba Celje
  129. Miša Marinček Ribežl: Trženje blagovne znamke Rokometnega kluba Krim Mercator
  130. Katja Petek: Zadovoljstvo uporabnikov e-storitev Finančne uprave Republike Slovenije
  131. Tanja Vivod: Strategija trženja blagovne znamke "Mesto glasnik miru"
  132. Špela Uršič: Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke med potrošniki - študija primera
  133. Blažka Klemenčič: Vloga izobraževanja in usposabljanja pri prodajni uspešnosti svetovalcev v trgovini z oblačili
  134. Nika Veljanovski: Strategija trženja in predstavitev načrta za razvoj turizma občine Žalec
  135. Mia Miljković: Analiza priložnosti spletnega trženja na primeru podjetnika začetnika
  136. Suzana Špegu: Zadovoljstvo zaposlenih in bolnikov glede uporabe e-poslovanja v povezavi s trženjem v bolnišnici
  137. Tina Koštomaj: Spletno oglaševanje slovenskih podjetij na ruskem trgu
  138. Gregor Kadiš: Družabna omrežja kot del tržnega komuniciranja v podjetju GeniDarila, Natalija Kadiš, s. p.
  139. Kristina Zaponšek: Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
  140. Aljaž Tajnšek: Merjenje uspešnosti oglaševalske akcije na Facebooku - študija primera
  141. Sanja Žerak: Merjenje zadovoljstva uporabnikov s ponudbo bančnih storitev
  142. Hana Vrečer: Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk
  143. Ksenija Vodišek: Analiza zadovoljstva potrošnikov z novimi izdelki blagovne znamke X
  144. Iva Ana Virant: Organizacija športne akcije "Razpnimo jadra" ter preverjanje zadovoljstva udeležencev
  145. Urša Šinkovec: Tržno komuniciranje na družabnih omrežjih in njegov vpliv na prepoznavnost blagovne znamke
  146. Lucija Pusovnik: Internetni marketing in uporaba socialnih omrežij v mikro podjetjih v Sloveniji
  147. Admir Omerović: Raba animiranih vsebin rokic v komercialne namene
  148. Simona Krajnc: Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
  149. Kristina Babić: Analiza interne komunikacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju X
  150. Ksenija Jelen: Analiza odločitvenih dejavnikov za izbiro zavarovalnice pri sklepanju avtomobilskih zavarovanj
  151. Daniel Čoklc: Uporaba orodij tržnega komuniciranja za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Grad Podsreda
  152. Nina Bračun: Analiza pomembnosti dejavnikov nakupa izdelkov izbrane trgovske blagovne znamke pri potrošnikih
  153. Ingrid Prah: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur

Diplomska dela (18)

  1. Tjaša Dolenec: Uporaba družbenih omrežij v marketinški komunikaciji s potrošniki na primeru marketinških agencij
  2. Bor Černec: Analiza nakupnega vedenja potrošnikov pri nakupu energijskih pijač
  3. Borut Kopinšek: Priprava strategije upravljanja blagovne znamke na področju trajnostnega razvoja
  4. Žan Ulaga: Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih
  5. Anja Kolmanič: Vpliv uporabe orodij tržnega komuniciranja na prepoznavnost blagovne znamke
  6. Niko Plavčak: Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
  7. Dunja Hvalec: Proces strateškega načrtovanja marketinga v nepridobitnih organizacijah
  8. Sanja Horvat: Odločanje in zvestoba potrošnikov pri nakupu izdelkov blagovne znamke S-budget
  9. Bojan Mastnak: Nagradne igre na družabnem omrežju Facebook, kot orodje za promocijo Facebook strani podjetja
  10. Marina Sever: Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
  11. Ula Sotenšek Prcać: Embalaža in njen pomen za odjemalca v procesu nakupnega odločanja
  12. Vesna Gorjup: Celostna grafična podoba podjetja X
  13. Damjan Ojsteršek: Analiza zadovoljstva potrošnikov s trgovskimi blagovnimi znamkami prehrambnih izdelkov v Sloveniji
  14. Katja Simerl: Analiza tržnega vidika fotovoltaične elektrarne
  15. Petra Arzenšek: Analiza prepoznavnosti blagovne znamke x pri slovenskih potrošnikih
  16. Lidija Čadej: Analiza položaja in prepoznavnosti blagovne znamke cockta na slovenskem tržišču
  17. Kristina Peunik: Pomen in uporaba interneta v podjetniškem poslovanju
  18. Ingrid Prah: Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook