Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tina Vukasovič

Vseh ključnih besed je 397, ki se skupaj pojavijo 832 krat.
97 ključnih besed (24.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 532 krat (63.94 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
71x13.35%management znanja
44x8.27%magistrsko delo
26x4.89%blagovna znamka
23x4.32%trženje
15x2.82%znanje, potrošniki, nakupno vedenje
14x2.63%tržno komuniciranje, blagovne znamke
12x2.26%prepoznavnost
10x1.88%zadovoljstvo, marketing
7x1.32%trženjski splet, nakupno odločanje
6x1.13%uporabniki, podjetja, digitalni marketing, dobavitelji, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo uporabnikov
5x0.94%potrošnik, nabavni proces, podjetje, oglaševanje, nabava, zvestoba, strategija trženja, prodaja
4x0.75%kakovost storitev, zaposleni, družbena omrežja, vodenje, vedenje potrošnikov, socialna omrežja, prenos znanja, družabna omrežja, storitve
3x0.56%motivi, spletne trgovine, trg, management, vedenje porabnikov, turizem, splet, organizacijska klima, merjenje zadovoljstva, prepoznavnost blagovne znamke, strategije trženja, Facebook, kupci, bančne storitve, nagradne igre, zadovoljstvo kupcev, trgovska blagovna znamka
2x0.38%svetovalci, marketinški splet, konkurenca, SWOT analiza, dejavniki nakupnega vedenja, zdravstvene storitve, kakovost, Slovenija, prodajna uspešnost, zadovoljstvo potrošnikov, celostna grafična podoba, pospeševanje prodaje, eksplicitno znanje, pozicioniranje, inovacije, učeča se organizacija, implicitno znanje, banke, tehnologije managementa znanja, izdelki, tuji trg, odjemalci, procesi managementa znanja, spletno oglaševanje, trženjska znanja, upravljanje blagovne znamke, odločanje potrošnikov, kompetence, porabniki, vrtec, dejavniki odločanja, strateški marketing, zvestoba potrošnikov, tržna strategija, zvestoba kupcev, izobraževanje, merjenje, spletno nakupovanje, vizualno komuniciranje, digitalno trženje, motivacija, hotelirstvo, analiza trga
1xcenter za socialno delo, Nivedur, programi zvestobe, fotovoltaika, fotovoltaika (FV), informacijsko-komunikacijska tehnologija, interna komunikacija, uporabnik storitve, obnovljivi viri energije (OVE), avtomobilsko zavarovanje, zavarovalni trg, nakupni dejavniki, tržno-komunikacijski splet, IKT, mreženje znanja, LED svetlobni zasloni, strategija tržnega komuniciranja, notranji potenciali podjetja, svetlobni zasloni, stategija trženja, strategije marketinga, planiranje strategij, menedžment znanja, trženjsko znanje, zadovoljstvo porabnikov, nova storitev, odprto inoviranje, nepridobitne organizacije, zadovoljstvo odjemalcev, management upravljanja odnosov z odjemalci, uvedba novega izdelka na trg, proces strateškega načrtovanja marketinga, otrok, marketinški načrti, trajnostni turizem, Delavska hranilnica d.d., ekoturizem, Facebook oglaševanje, prodajni lijak, organizacije, spletno okolje, modeli trženja, tiho in emplicitno znanje, ruski trg, oglaševalska kampanja, cockta, pozicioniranost, spletna trgovina, pralno-čistilna sredstva, merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, vizija, energija, mikro podjetja, internetni marketing, animirani junaki, ekonomski izračun, raziskava, analiza okolja, družbeni splet, športna akcija Razpnimo jadra, nakupni proces odločanja, prehrambni izdelki, poslanstvo, zadovoljstvo udeležencev, športna prireditev, spletna družbena omrežja, rokodelska dejavnost, sončna elektrarna, interno komuniciranje, špedicija, management nabave, pozicioniranje blagovne znamke, logistika, pomorski transport, lesna biomasa, promet, multimodalni transport, optimizacija nabave, navidezno kupovanje, optimizacija zalog, orodja marketinškega komuniciranja, marketinško komuniciranje, B2B sejem IFAM, neposredni stik, trgovina, trgovanje, kombinirani kotel, organizacija, zadovoljstvo porabnika, osebna prodaja, SECI model, vodje, storitve najema predpražnika, inovativno poslovanje, e-storitve, nakupna odločitev, časovna obdobja, trženjske sposobnosti, tržnik, medsebojni odnosi, sejemska dejavnost, Mednarodni sejem obrti in podjetnosti, vpliv prenosa znanja, delitev znanja, celiakija, podjetnik začetnik, zavod Mačja hiša, intuicija, strokovno znanje, embalaža, empatija, čustvena inteligenca, pomen embalaže, neprofitne organizacije, veleprodaja, trženjska strategija, poslovno komuniciranje, trženje storitev, telekomunikacijske storitve, telekomunikacijski operaterji, S-budget, spletna socialna omrežja, vedenje odjemalcev, elementi celostne grafične podobe, sejmi, profesionalizem učitelja, vseživljenjsko učenje, družba znanja, razstavljalci, izdelki brez glutena, kompetence učiteljev, izdelek, razvoj novih idej, kvalitativna metoda, kvantitativna metoda, tržne raziskave, slovenska podjetja, učitelji, povezanost managementa znanja z razvojem inovacij, inovacije v slovenskih podjetjih, stateško načrtovanje, Nigrad, zadovoljstvo pacientov, Instagram, zaloge, električni avtomobili, oblikovanje, blagovna znamka Živa, Živa, uvajanje, diplomske naloge, marketinške agencije, varčevanje, hitro rastoča podjetja, zlata gazela, vzajemni skladi, potrošniška izkušnja, komuniciranje, skladiščenje, poprodajne aktivnosti, proces nakupnega odločanja, energijske pijače, razpisna dokumentacija, javna sredstva, javna naročila, nepremičnine, otroška oblačila, znamčenje, zeleno potrošništvo, hoteli, ekološka živila, trženje izdelka, čistilne naprave, odpadne vode, dejavniki vedenja, temna čokolada, nabavna politika, testiranje prototipa, razvoj izdelka, polavtomatska pištola, upravljanje, blagovna znamka delodajalca, manager, zadovoljstvo učencev, podpora učiteljev, veščine, marketinška produktivnost, management znanj, strategija, vsebinski marketing, šolski sistem, zadovoljstvo obiskovalcev, oblikovanje cen, kmetijstvo, pogajalske strategije, maloprodajne cene, transportne storitve, muzeji, zadovoljstvo strank, strateško trženje, podjetništvo, kozmetični izdelek, digitalni mediji, gradbeništvo, kadrovski menedžment, elektronski časopisi, zadovoljstvo naročnikov, kozmetična industrija, zadovoljstvo staršev, osnovnošolsko izobraževanje, prodajne veščine, zaposlovanje, nakupni proces, digitalizacija, kontaktni centri, pohištvo, vaške trgovine, kadrovanje, rekrutiranje, lokalna živila, trajnostni razvoj, ZeleniCar, zdravstvena dejavnost, zdravstveni delavci, uporabniki zdravstvenih storitev, izbrana banka, procesi znanja, ugled podjetja, poslovna pogajanja, e-mentorstvo, ekološki izdelki, spletno bančništvo, COVID-19, pandemija, stres, internet, poslovanje, Cockta, svetovni splet, elektronsko poslovanje, plačilna disciplina, internacionalizacija, Mesto glasnik miru, sponzorji, Rokometni klub Krim Mercator, Slovenj Gradec, Philips Avent, spletno trženje, trgovina z oblačili, usposabljanje, košarka, Košarkarski klub Celje, liberalizacija, prevozne storitve, železniški promet, subliminalna sporočila, oglasi, trenerji, tržno pizicioniranje, zaupanje potrošnikov, uspeh podjetja, zasebno varovanje, etični kodeks, bolnišnica, transparentnost, zavarovalništvo, športni izdelki, JUB, izbor dobaviteljev, ocenjevanje, mobilna telefonija, naročilo, kava, vplivnostni marketing, vplivneži, TikTok, nov izdelek, digitalno marketinško komuniciranje, poštne storitve, premium izdelek, jeans, predšolska vzgoja, miselnost potrošnikov, električna vozila, avtomobilska industrija, smernice in standardi, subvencije, bučno olje, nevladne organizacije, odnosi z javnostmi, čebelarstvo, vedenje, zdravje, čebelji izdelki, izbira vrtca, živila lokalnega porekla, nakupne navade, razvoj, oznake, podjetniki