Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tina Vukasovič

Vseh ključnih besed je 411, ki se skupaj pojavijo 875 krat.
101 ključnih besed (24.57 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 565 krat (64.57 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
76x13.45%management znanja
45x7.96%magistrsko delo
27x4.78%blagovna znamka
25x4.42%trženje
16x2.83%potrošniki, nakupno vedenje
15x2.65%tržno komuniciranje, znanje
14x2.48%blagovne znamke
12x2.12%prepoznavnost
10x1.77%zadovoljstvo, marketing
8x1.42%digitalni marketing
7x1.24%nakupno odločanje, družbena omrežja, trženjski splet
6x1.06%potrošnik, dobavitelji, zadovoljstvo zaposlenih, uporabniki, podjetja, podjetje, zadovoljstvo uporabnikov
5x0.88%zvestoba, strategija trženja, vedenje potrošnikov, nabavni proces, nabava, oglaševanje, prodaja
4x0.71%družabna omrežja, vodenje, kakovost storitev, spletne trgovine, socialna omrežja, zaposleni, prenos znanja, storitve
3x0.53%strategije trženja, Facebook, vedenje porabnikov, splet, nagradne igre, zadovoljstvo kupcev, prepoznavnost blagovne znamke, organizacijska klima, trgovska blagovna znamka, turizem, management, motivi, trg, bančne storitve, kupci, spletno nakupovanje, zadovoljstvo potrošnikov, analiza trga, zvestoba potrošnikov, merjenje zadovoljstva
2x0.35%odločanje potrošnikov, tržna strategija, upravljanje blagovne znamke, spletno oglaševanje, porabniki, trženjska strategija, strateški marketing, trženjska znanja, izobraževanje, Slovenija, zdravstvene storitve, kakovost, dejavniki nakupnega vedenja, konkurenca, marketinški splet, celostna grafična podoba, vizualno komuniciranje, procesi managementa znanja, tržno-komunikacijski splet, pospeševanje prodaje, tuji trg, strategija, izdelki, kompetence, prodajna uspešnost, svetovalci, pozicioniranje, tehnologije managementa znanja, banke, vrtec, dejavniki odločanja, digitalno trženje, odjemalci, učeča se organizacija, implicitno znanje, eksplicitno znanje, inovacije, kozmetični izdelek, SWOT analiza, merjenje, motivacija, zvestoba kupcev, hotelirstvo
1xraziskava, trženje zdravstvenih storitev, energija, Nivedur, ekonomski izračun, mreženje znanja, odprto inoviranje, IKT, informacijsko-komunikacijska tehnologija, interna komunikacija, uporabnik storitve, avtomobilsko zavarovanje, zavarovalni trg, nakupni dejavniki, zadovoljstvo porabnikov, nova storitev, zadovoljstvo odjemalcev, stategija trženja, svetlobni zasloni, LED svetlobni zasloni, planiranje strategij, strategije marketinga, center za socialno delo, stateško načrtovanje, strategija tržnega komuniciranja, programi zvestobe, management upravljanja odnosov z odjemalci, obnovljivi viri energije (OVE), otrok, trženjsko znanje, menedžment znanja, fotovoltaika (FV), fotovoltaika, sončna elektrarna, mikro podjetja, modeli trženja, tiho in emplicitno znanje, ruski trg, spletna trgovina, marketinški načrti, vizija, organizacije, spletno okolje, oglaševalska kampanja, podjetnik začetnik, pozicioniranost, cockta, usposabljanje, trgovina z oblačili, spletno trženje, pralno-čistilna sredstva, podjetniki, Delavska hranilnica d.d., trajnostni turizem, športna prireditev, zadovoljstvo udeležencev, spletna družbena omrežja, športna akcija Razpnimo jadra, družbeni splet, trženje storitev, internetni marketing, nakupni proces odločanja, prehrambni izdelki, Facebook oglaševanje, poslanstvo, ekoturizem, prodajni lijak, merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, rokodelska dejavnost, trženjske aktivnosti, animirani junaki, proces strateškega načrtovanja marketinga, organizacija, profesionalizem učitelja, promet, medsebojni odnosi, tržnik, trženjske sposobnosti, kompetence učiteljev, družba znanja, multimodalni transport, pomorski transport, čustvena inteligenca, pozicioniranje blagovne znamke, empatija, učitelji, špedicija, logistika, vseživljenjsko učenje, sejemska dejavnost, Mednarodni sejem obrti in podjetnosti, časovna obdobja, nakupna odločitev, celiakija, optimizacija zalog, delitev znanja, management nabave, optimizacija nabave, kombinirani kotel, zadovoljstvo porabnika, vodje, SECI model, vpliv prenosa znanja, izdelki brez glutena, osebna prodaja, storitve najema predpražnika, inovativno poslovanje, e-storitve, navidezno kupovanje, trgovina, zavod Mačja hiša, analiza okolja, notranji potenciali podjetja, embalaža, pomen embalaže, tržne raziskave, elementi celostne grafične podobe, vedenje odjemalcev, neprofitne organizacije, uvedba novega izdelka na trg, telekomunikacijske storitve, interno komuniciranje, lesna biomasa, nepridobitne organizacije, telekomunikacijski operaterji, S-budget, spletna socialna omrežja, veleprodaja, strokovno znanje, marketinško komuniciranje, razstavljalci, sejmi, orodja marketinškega komuniciranja, B2B sejem IFAM, trgovanje, neposredni stik, izdelek, razvoj novih idej, slovenska podjetja, kvalitativna metoda, kvantitativna metoda, Philips Avent, intuicija, povezanost managementa znanja z razvojem inovacij, inovacije v slovenskih podjetjih, poslovno komuniciranje, železniški promet, zadovoljstvo pacientov, Instagram, ekološki izdelki, zaloge, električni avtomobili, trajnost, uvajanje, oblikovanje, konkurenčna prednost, diplomske naloge, marketinške agencije, poprodajne aktivnosti, potrošniška izkušnja, vzajemni skladi, nov izdelek, premium izdelek, komuniciranje, bučno olje, skladiščenje, Živa, blagovna znamka Živa, javna naročila, ekološka živila, trženje izdelka, javna sredstva, razpisna dokumentacija, otroška oblačila, nepremičnine, strateška partnerstva, testiranje prototipa, razvoj izdelka, dejavniki vedenja, energijske pijače, proces nakupnega odločanja, odpadne vode, čistilne naprave, polavtomatska pištola, nabavna politika, temna čokolada, varčevanje, hitro rastoča podjetja, vsebinski marketing, kmetijstvo, marketinška produktivnost, veščine, pogajalske strategije, management znanj, nakupni proces, digitalizacija, poslovna pogajanja, manager, zadovoljstvo učencev, strateško trženje, oblikovanje cen, transportne storitve, zadovoljstvo strank, muzeji, podpora učiteljev, šolski sistem, zadovoljstvo obiskovalcev, pohištvo, vaške trgovine, osnovnošolsko izobraževanje, zadovoljstvo naročnikov, elektronski časopisi, zadovoljstvo staršev, kozmetična industrija, zlata gazela, upravljanje, blagovna znamka delodajalca, digitalni mediji, gradbeništvo, kadrovanje, rekrutiranje, lokalna živila, zaposlovanje, podjetništvo, prodajne veščine, kontaktni centri, kadrovski menedžment, CKS ekipa d. o. o., hoteli, fitnes industrija, spletno bančništvo, Cockta, virtualna vadba, uporabniki zdravstvenih storitev, zdravstveni delavci, digitalna tehnologija, izbrana banka, zdravstvena dejavnost, svetovni splet, elektronsko poslovanje, stres, mladi potrošnik, uspeh podjetja, digitalno oglaševanje, pandemija, poslovanje, internet, COVID-19, procesi znanja, komunikacija, trenerji, tržno pizicioniranje, zaupanje potrošnikov, Košarkarski klub Celje, košarka, Mesto glasnik miru, sponzorji, Rokometni klub Krim Mercator, oglasi, subliminalna sporočila, ugled podjetja, Nigrad, e-mentorstvo, plačilna disciplina, internacionalizacija, liberalizacija, prevozne storitve, maloprodajne cene, zasebno varovanje, personalizacija oglasov, transparentnost, mobilna telefonija, naročilo, digitalno marketinško komuniciranje, bolnišnica, etični kodeks, ocenjevanje, športni izdelki, zavarovalništvo, poštne storitve, TikTok, trajnostni razvoj, znamčenje, zeleno potrošništvo, ZeleniCar, vplivneži, kava, trženjski načrt, vplivnostni marketing, izbor dobaviteljev, JUB, električna vozila, avtomobilska industrija, čebelarstvo, miselnost potrošnikov, smernice in standardi, nevladne organizacije, odnosi z javnostmi, subvencije, vedenje, razvoj, izbira vrtca, predšolska vzgoja, jeans, čebelji izdelki, zdravje, oznake, nakupne navade, živila lokalnega porekla, Slovenj Gradec