Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andrej Pompe

Vseh ključnih besed je 214, ki se skupaj pojavijo 262 krat.
25 ključnih besed (11.68 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 73 krat (27.86 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
10x13.7%blagovna znamka
5x6.85%pozicioniranje, trženje
4x5.48%znamčenje, identiteta, oglaševanje
3x4.11%poslovni načrt, konkurenca, percepcija kakovosti
2x2.74%digitalni marketing, percepcija, konkurenca., logotip, identiteta znamke, Facebook, analiza, Blagovna znamka, raziskava., podjetnik, financiranje, prepoznavnost, strategija, tržna znamka, digitalizacija, imidž
1xsponzorstvo, komuniciranje, odločanje, šport, narrow market segment, zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, marketing research, market entry strategy, B2B brand, brand identity, brand strategy, international brand, Ključne besede: rast podjetja, marketinški načrt, dvižni pripomoček, proizvodna podjetja v Sloveniji, Indenna dvigala, poslovni proces, lahko mostno dvigalo, gorsko kolesarjenje., sodelovanje, odnosi, trženjski kanali, organizacija kolesarskih izletov, kolesarski turizem, spletno nakupovanje, rast podjetja, strategije rasti, srednja podjetja, analiza MOF, analiza RECoIL, Cineplexx, segmentacija, outbound trženje, trend spletnega nakupovanja, trend, konkurenčnost, strategija trženja, inbound trženje, Afiniteta, Nogometni klub, stres, prilagojena ponudba, stres na delovnem mestu, motivator, demotivator, tuji trgi, turizem, percepcija okusa, deležniki blagovne znamke, potovalna agencija., butična turistična agencija, zaposleni., kreativnost, mrežni marketing, družbena omrežja, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, amlo podjetje, storitve, poročni fotograf, uspeh, zadovoljstvo potrošnikov, podjetniške lastnosti, energijska pijača, močna znamka, Manchester United, prodaja, : mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, milenijci, peneče vino., medicinski pripomočki, gonilniki, Moët & Chandon, šampanjec, razvoj, vrednotenje blagovne znamke, trženjski splet, snovanje in graditev, cena, zvestoba znamki, analiza prenosa družinskega podjetja na naslednjo generacijo, sistemizacija prenosa družinskega podjetja, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka, podjetništvo, družinsko podjetništvo, Medigo, pospeševalnik za ženska podjetja, upravljanje., blagovna znamka trgovca, nepremičnine, spletna platforma, Celostna grafična podoba, fasadna lepila, vpliv blagovne znamke, potrošniki, prodaja blagovne znamke, promocija blagovne znamke, testiranje izdelka., vizualna komunikacija, FireApp., inovacija, inovacijski proces, podjetje, intelektualna lastnina, lastna blagovna znamka MAVI, modra., spletna prodaja, električna osebna prevozna sredstva, barve, zelena, uvoz blagovne znamke, podoba znamke., inovativnost, raziskava, uspešnost., Barve, poslovanje, Podjetništvo, družinske vrednote, družinsko podjetje, inovacije, medgeneracijsko sodelovanje., kozmetična industrija, teorija, raziskava trga, strategija vstopa na trg, moč znamke, obljuba znamke, ciljna skupina, uvajanje blagovne znamke, fitnes, mlada populacija, zaznavanje oglasov, mediji., anketa., trženjski načrt, zdravo življenje, čas., vizija podjetja, celostna grafična podoba, zdravo prehranjevanje, prehrana, telemarketing, Gore, ljudje, hrana, ženske podjetnice, ženske, izdelek, intervju, deležniki, vplivneži, podjetniška pot, start-up, žensko podjetništvo, Družina, ženska podjetja, ženske na vodilnih položajih., rast z diverzifikacijo, prevozne storitve tovora, Pakelo, uvajanje, potencial, prodaja., maziva, olja, založništvo, kultura, zgodovina, knjiga, digitalno oglaševanje, Google, izgradnja skladišča, motiviranje zaposlenih, P&I Zalog, d. o. o., Google oglaševanje, generična rast podjetja, družbena omrežja., upravljanje tržne znamke, identifikacija s tržno znamko, avtomobilske znamke., vplivnostno trženje