Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Matjaž Gantar

Vseh ključnih besed je 59, ki se skupaj pojavijo 110 krat.
14 ključnih besed (23.73 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 65 krat (59.09 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x18.46%poslovni načrt
11x16.92%rast podjetja
7x10.77%SWOT analiza
6x9.23%strategije rasti
4x6.15%finančna analiza, generična rast, diplomske naloge, diverzifikacija
3x4.62%podjetništvo
2x3.08%informacijska tehnologija, strategija rasti, načrtovanje, investicije, analiza trga
1xnov proizvod, bio servis, strategije rasti podjetja, analiza konkurence in ciljnih kupcev, podjetniška ideja, zdrava prehrana, rast z diverzifikacijo, storitvena dejavnost, mladinski turizem, programska oprema, analiza konkurence in dobaviteljev, cenovna politika, modni trend, analiza SWOT, ciljna skupina kupcev, poprodajne storitve, problem ozkih grl, inovacije, trženjske aktivnosti, celotni dobiček, strategija razvoja, elektroindustrija, načrtovanje rasti, finančne projekcije, družinsko podjetje, dinamični podjetnik, prodaja, proizvodnja, financiranje, nepremičnine, lizing, finančna kriza, mala podjetja, zadruga, dodana vrednost, analiza, organizacijska struktura, način vodenja, trženje novega izdelka, rast, privatna lastnina, socialno podjetje, zadružništvo, analiza konkurence, povečanje čistih prihodkov od prodaje