Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matevž Tomšič

Vseh ključnih besed je 140, ki se skupaj pojavijo 167 krat.
11 ključnih besed (7.86 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 38 krat (22.75 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x18.42%demokracija, družbena omrežja
5x13.16%diplomske naloge
4x10.53%magistrske naloge
3x7.89%Facebook
2x5.26%šport, mediji, anonimnost, evropska identiteta, politične elite, Instagram
1xvseživljensko učenje, registri, register nepremične kulturne dediščine, računalniško opismenjevanje starostnikov, etnološka stavbna dediščina, socialna opora, analize, starostniki, raziskave, izbrisi, kakovost življenja starostnikov, primerjave, tranzicija, romska skupnost, evropski kohezijski sklad, medresorsko povezovanje, izobraževanje, Romi, informacijsko znanje, razvoj IKT, dejavniki uspešnosti, volitve, spletna socialna omrežja, družbena transformacija, reprodukcija elit, politični sistemi, volilna udeležba, volilni sistemi, varstvo kulturne dediščine, varnost, regulacija, vrednote, Evropska unija, tranzicijske države, korupcija, elite, interesne skupine, dejavniki, kriza, medijska realnost, nalezljive bolezni, nova gripa, odgovornost, množični mediji, diskurz, medijska reprezentacija, zgodovina, dijak, e-demokracija, internetne volitve, elektronsko glasovanje, e-volitve, slovenska družba, nevarnosti, starševski nadzor, informacijska tehnologija, kolektivne identitete, slovenska osamosvojitev, državljanska vzgoja, domoljubje, medčasovna primerjava, nacionalna identiteta, Slovenci, mladi, informacija, podjetje, poslovanje, družba, družbeno omrežje, evladanje, edemokracija, neposredna demokracija, oglaševanje, epidemije, starševstvo, starševstvo v 21. stoletju, pandemija, COVID- 19, zaupanje v medije, demokratični indeks, ereferendum, eparticipacija, mikro podjetja, vplivneži, trženje, samopromocija, odvisnost, omrežje, medosebni odnosi, razvoj družbenih omrežij, kultura, monoteizem, vesternizacija, sekularizacija, uporaba družbenih omrežij, fundamentalizem, družina, vloga in pomen družbenih omrežij, e-Šport, e-Športnik, elektronski šport, kvaliteta diskurza, politični diskurz, socialna omrežja, video igre, računalniške igre, lažne informacije, informacijska družba, Twitter, vir informacij, turnirji, profesionalizacija prostega časa, viri informacij, informacije, krščanstvo, islam, priseljevanje, multikulturalizem, migracije, Evropa, varnost EU, nestrankarske liste, digitalizacija, elektronsko trženje, podjetništvo, volilni sistem, politične stranke, lokalne volitve, informacijsko komunikacijske tehnologije