Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Martina Kač Nemanič

Vseh ključnih besed je 103, ki se skupaj pojavijo 171 krat.
16 ključnih besed (15.53 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 84 krat (49.12 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
20x23.81%celostna grafična podoba
10x11.9%diplomske naloge
9x10.71%vizualne komunikacije
7x8.33%blagovna znamka
6x7.14%embalaža
4x4.76%dizajn, ilustracija, blagovne znamke, grafično oblikovanje, oblikovanje
2x2.38%kozmetika, estetika, vizualna identiteta, znamčenje, koledar, logotip
1xvizualna podoba, barve, športni programi, celostna grafična pododoba, vinske etikete, zgodovina vinskih etiket, vizualno razumevanje, igra s kartami, oblikovanje etiket, knjižnica, oblikovanje izdelkov, zasnova celostne grafične podobe, znamka, oglaševanje, restavracije, ilustracije, spletna trgovina, komunikacijska sredstva, želen čustveni odziv, preoblikovanje, družbena odgovornost, grafomotorika, pank dizajn, subkultura, pank, motorični razvoj, turizem, marketing, prelom, zgodbe, organizacija, rokovniki, dizajn management, simbol, trajnostni razvoj, okus, trajnostno poslovanje, olje, vizualna identitea, tradicionalne sladice, trendi, digitalni priročnik, barvni sistem, kulturna dediščina, vizualna podoba glasbenega festivala, navtika, tipografski sistem, poezija, vizualna poezija, interpretacija poezije, oblikovanje knjige, zbirka, spletna stran, Facebook oglasi, društvo SloFurs, Kosmatinčki, Furry fandom, elementi celostne grafične podobe, priročniki, dropshipping, spletno oblikovanje, WooCommerce, wordpress, prenova celostne grafične podobe, korporativna identiteta, računalniške igre, samostojno podjetje, otroška knjiga, nevladna organizacija, neodvisni razvijalci, družbene razmere, slikanica, razvoj, čustvena inteligenca, kritično mišljenje, duševno zdravje, plakat, odločanje potrošnikov, nakupno vedenje, uspešnost, zaposleni v podjetju, oglasi, tipografija, CMYK, RGB, CGP, strategija