Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Statistika ReVIS
A+ | A- | SLO | ENG

Tabela zajema ključne besede vseh objav, pri katerih oseba sodeluje kot soavtor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se soavtor ukvarja.

Oseba: Martina Kač Nemanič

Vseh ključnih besed je 66, ki se skupaj pojavijo 110 krat.
14 ključnih besed (21.21 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 58 krat (52.73 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x22.41%celostna grafična podoba
9x15.52%vizualne komunikacije
5x8.62%embalaža, blagovna znamka
4x6.9%blagovne znamke, dizajn
3x5.17%grafično oblikovanje, ilustracija
2x3.45%vizualna identiteta, estetika, kozmetika, oblikovanje, diplomske naloge, koledar
1xdizajn management, trajnostno poslovanje, subkultura, pank, organizacija, pank dizajn, tradicionalne sladice, rokovniki, trendi, vizualna podoba, simbol, barve, oblikovanje izdelkov, restavracije, ilustracije, okus, olje, prelom, motorični razvoj, trajnostni razvoj, marketing, turizem, zgodbe, grafomotorika, oblikovanje etiket, slikanica, razvoj, strategija, znamčenje, vizualna identitea, digitalni priročnik, čustvena inteligenca, računalniške igre, samostojno podjetje, neodvisni razvijalci, družbene razmere, kritično mišljenje, oglaševanje, znamka, zgodovina vinskih etiket, vinske etikete, igra s kartami, vizualno razumevanje, preoblikovanje, športni programi, celostna grafična pododoba, želen čustveni odziv, zasnova celostne grafične podobe, komunikacijska sredstva, spletna trgovina, knjižnica, družbena odgovornost